A_berg Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Jeg har hørt mange diskusjoner om dette, og etter min mening er Verbatim det klart beste valget! Men også Sony er bra, og da får du med Rayman2 på kjøpet!! Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Jeg bruker kun Verbatim for min del. Men er der vel mye smak og behag rundt dette emnet. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 selv har jeg brennt 100stk noname uten en eneste feil. jeg kjøper billigste cd-r jeg finner :] Lenke til kommentar
zyklopz Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Min mening er at de beste cdene er produsert på taio judo fabrikken (tror det skrives sånn) Eneste cdene jeg vet er produsert der er plextor sine og kodak sine. Plextor sine er kanskje litt bedre grunnet overflaten på oversiden av platen (der man klistrer på labler) --zyklopz-- Lenke til kommentar
Panasony Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Artig at du nevner Plextor og Taiyo Yuden, logget akkurat på for å starte en ny thread om disse CD'ene. Kommer om noen få minutter. Mvh, Panasony Lenke til kommentar
salomo Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Bruker for øyeblikket eproformance som jeg kjøper hos Binders for 2 kroner pr stk i spindel. Har foresten kjøpt flere hundre det siste året. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå