Gå til innhold

Problemer med mic, rar lyd.

Anbefalte innlegg

Hallo. Har en Xbox 360 premiuim, som jeg kjøpre for 1 år siden. Spiller som regel bare CoD 4, og her oppstår det stadig (mange ganger til dagen) problemer med micen i "Game Channelen". Når jeg snakker med dem jeg spiller med, oppstår det plutselig en ekstrem bråkelyd, pipelyd alt mulig som varer til du enten går i Private Chat, eller restarter Xboxa, eller går ut av gamen, joiner du en ny game, er den fortsatt sånn. Når lyden kommer, står det at en av spillerne i gamen lager lyden, det ikonet med at han / hun snakker kommer opp, og blir der hele tiden. Men lyden går ikke vekk selv om du muter vedkommende. Syykt irreterende lyd. Har ikke opplevd dette i private chat, og eller andre spill. Håper noen har løsningen på dette :)

Mvh DeXeqtR :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Jeg har løsningen!!

Dropp hele micken! Hiv den i dass. har jeg gjort.

Jeg orker ikke bruke micken lenger. Alltid en eller annen liten d****unge som synger og nynner høyt, eller en annen uvitende tulling som har micken så langt opp i nesa at du kan høre drøvelen vibrerer hver gang han (eller hun) puster!!

Lenke til kommentar
  SilverTrax skrev:
Jeg har løsningen!!

Dropp hele micken! Hiv den i dass. har jeg gjort.

Jeg orker ikke bruke micken lenger. Alltid en eller annen liten d****unge som synger og nynner høyt, eller en annen uvitende tulling som har micken så langt opp i nesa at du kan høre drøvelen vibrerer hver gang han (eller hun) puster!!

Du kan mute dem ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...