Applebee Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Har sett flere videoer på youtube der de har lastet ned savegames og overført de via Minnepenn til Ps3. F.eks her: Så da lastet jeg ned en savegame til EA SKATE. Plugger i Minnepenna og leter fortvilet etter filene, men neida, ingen filer. Har plugget i PC`en og "dobbelsjekka" at filene er der. Så har jeg fulgt måten han på videoen gjorde det på, men finner ingen filer. Jada, toppen av latskap å laste ned Savegame Håper virkelig noen kan hjelpe meg med dette! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Ligger mappene slik som dette: (eks)F:\PS3\SAVEGAME\ ? Husk at du må bruke kun store bokstaver... Endret 16. mai 2008 av Selvin Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 Ligger mappene slik som dette: (eks)F:\PS3\SAVEGAME\ ? Husk at du må bruke kun store bokstaver... Nei... Skal prøve nå Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 Ligger mappene slik som dette: (eks)F:\PS3\SAVEGAME\ ? Husk at du må bruke kun store bokstaver... Nei... Skal prøve nå Nå ligger de slik: K:\PS3\SAVEGAME\(Her ligger masse filer,og 2 bilder) Funker ennå ikke Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Ligger mappene slik som dette: (eks)F:\PS3\SAVEGAME\ ? Husk at du må bruke kun store bokstaver... Nei... Skal prøve nå Nå ligger de slik: K:\PS3\SAVEGAME\(Her ligger masse filer,og 2 bilder) Funker ennå ikke K:PS3\SAVEDATA\ Maybe Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Godt mulig det er som du sier Kuff1 Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2008 Godt mulig det er som du sier Kuff1 Ninja will try Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå