JFM Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Hei. Skal kjøpe meg ny pc snart. Handlevogn Har alt annet fra før. Hva tror dere om den? Er det bedre å gå for 9800GTX, 8800GTX(/S) eller 8800 ULTRA? Skal spille i en oppløsning på 1650x1050. Maskinen skal brukes til alt mulig. Surfing, spilling og film (HD-kvalitet). Av spill MÅ den kjøre Team Fortress 2 på fult med god fps. Crysis må også kjøres bra. Må også være bra til spill som eventuelt vil komme ut snart. Må være lett å oppgradere senere. Dataen må heller ikke bråke så mye. Bruker å ha maskinen på om natten. Siden dataen står på soverommet er lav støy viktig. Må jeg da bytte cpu-kjøler? Endret 16. mai 2008 av JFM Lenke til kommentar
JFM Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 Ingen som har bedre peiling på hardware enn meg? Lenke til kommentar
tstuka Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Den ser knallbra ut! Med tanke på støy, ja, invester i en bedre CPU-kjøler. Jeg ser for meg at skjermkortet ditt kan støye en del, kanskje andre på forumet har forslag til hvordan dempe det? Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Søstra mi har det skjermkortet, CPUen og en skjerm på 1680x1050 og jeg kan bekfrefta at TF2 kan kjøres på fullt uten å havne under 60 i FPS, godt over 100 stort sett hele veien! Men når det er fullt kaos så har jeg faktisk ikke sett den under 60 fps! Og det er bra . Lenke til kommentar
JFM Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Søstra mi har det skjermkortet, CPUen og en skjerm på 1680x1050 og jeg kan bekfrefta at TF2 kan kjøres på fullt uten å havne under 60 i FPS, godt over 100 stort sett hele veien! Men når det er fullt kaos så har jeg faktisk ikke sett den under 60 fps! Og det er bra . Takk for at du kunne bekrefte det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå