Gå til innhold

Rock Band kjøp fra St.brit


Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Guitar Hero: World tour trommene ser MYE bedre ut! :D:dribble: OMG

bestillte ikke du rock band fra amazon a? god hukommelse jeg skjønner du :p

EDIT: trommene ja! trodde du mente spillet jeg :p

 

 

HAHA! Jo, de kommer forhåpentligvis imorgen! :D

Men jeg må jo si at World Tour-trommene ser MYE fetere ut! Sikkert kulere å spille på også!

Fuck jeg har ventet lenge på Rock Band ass! Helt siden de lanserte at spillet var under utvikling!!! :dribble:

 

Guitar Hero: World tour trommene ser MYE bedre ut! :D:dribble: OMG

bestillte ikke du rock band fra amazon a? god hukommelse jeg skjønner du :p

EDIT: trommene ja! trodde du mente spillet jeg :p

 

 

HAHA! Jo, de kommer forhåpentligvis imorgen! :D

Men jeg må jo si at World Tour-trommene ser MYE fetere ut! Sikkert kulere å spille på også!

Fuck jeg har ventet lenge på Rock Band ass! Helt siden de lanserte at spillet var under utvikling!!! :dribble:

Lenke til kommentar

Jeg har spilt en del sanger nå (på gitar bare) og har lagt merke til at det er BARE lette sanger...

Mulig fordi jeg ikke har unlocka alt, men fortsatt.. Jeg har ikke i faila ÈN gang! :S

På GH3 sliter jeg med Raining Blood, 3`s and 7`s. (2 eksempler bare)

Men her har jeg ikke slitt med EN sang, og den "Star poweren" (som heter noe rart) har jeg ikke behøvd å bruke i soloer osv..

Kanskje det endrer seg når jeg kommer litt lengre! :D

Lenke til kommentar
Jeg har spilt en del sanger nå (på gitar bare) og har lagt merke til at det er BARE lette sanger...

Mulig fordi jeg ikke har unlocka alt, men fortsatt.. Jeg har ikke i faila ÈN gang! :S

På GH3 sliter jeg med Raining Blood, 3`s and 7`s. (2 eksempler bare)

Men her har jeg ikke slitt med EN sang, og den "Star poweren" (som heter noe rart) har jeg ikke behøvd å bruke i soloer osv..

Kanskje det endrer seg når jeg kommer litt lengre! :D

 

skal ikke være kvalm, men 3's & 7's? Hvorfor eller hva syntes du er vanskelig med den? som sagt, er ikke kjepphøy eller noe, bare lurer ^^

Lenke til kommentar

Nå er det veldig lenge siden jeg har spilt den, men jeg syntes rytmen var rett og slett helt jævlig..

Får prøve igjen ikveld og se om jeg klarer den da! ;)

Rock Band er ikke noe gitar-spill rett og slett... Synd at det ikke er mange vanskelige sanger..

Lenke til kommentar
Nå er det veldig lenge siden jeg har spilt den, men jeg syntes rytmen var rett og slett helt jævlig..

Får prøve igjen ikveld og se om jeg klarer den da! ;)

Rock Band er ikke noe gitar-spill rett og slett... Synd at det ikke er mange vanskelige sanger..

hehe okey. Har bare aldri hatt noe problemer med den, men er flere som klager på rytmen på den, så lurte bare på hva det var :p (Har faktisk FC'a den :D) jeje, litt stolt kan man være ^^

 

Men er jo mange vansklige sanger til Rock Band da? Se på Jameslikecoulter sin youtube-kanal, så ser du mange råe soloer.

 

Men du som har det: hvordan er hammeronsa i RB iforhold til GH3?

er det like lett? eller er det en mellomting mellom 2 og 3?

Lenke til kommentar

Noen som har handla RB fra Tyksland, og vet noe om hur det är? Småredd for at tyskerne har tysk spill, uten mulighet for noe, uten høye toner. Sensurerer det som er og gud vet hva. Skeptisk til Tyskland, selv om det frister å dra med seg derifra. Går ut i fra at det er samme utgave som i UK, men man vet aldri med disse tyskerne. : (

Lenke til kommentar
Var ikke mange kronene jeg betalte i porto. 6 pund tror jeg, og det inkluderte DHL for instrumentene og "Royal AirMail" for spillet. Men så kommer mva og tollbehandlingsgebyr når jeg får de hit til Norge da... *sukk*.

 

Air Mail koster 6 pund

 

Priority Express(DHL) koster 23 pund

 

når det bestiles spillet og utstyr

Jeg vet hva jeg betalte, og det var 6 pund i porto og fraktkostnader - inkludert DHL. Spillet sendes via Air Mail, trommene og utstyret via DHL. Totalpris: 6 pund.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...