Gå til innhold

Rock Band kjøp fra St.brit


Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nei takke meg til prisen her i norge da ass. heller 1800 kr og å vente litt, enn å betale 600 kr mer, og få den litt tidligere. jeg for nok bare smøre meg med tålmodighet da :ermm:

 

EDIT: jeg leste akkurat at de rock band spillene som blir kjøpt i europa har ekstra sanger. bla. hysteria av muse!! :new_woot:

Endret av gmo112
Lenke til kommentar
nei takke meg til prisen her i norge da ass. heller 1800 kr og å vente litt, enn å betale 600 kr mer, og få den litt tidligere. jeg for nok bare smøre meg med tålmodighet da :ermm:

 

EDIT: jeg leste akkurat at de rock band spillene som blir kjøpt i europa har ekstra sanger. bla. hysteria av muse!! :new_woot:

 

 

SERRIØST?!!! JESSS!!Faens fett!! :D

Lenke til kommentar
nei takke meg til prisen her i norge da ass. heller 1800 kr og å vente litt, enn å betale 600 kr mer, og få den litt tidligere. jeg for nok bare smøre meg med tålmodighet da :ermm:

 

EDIT: jeg leste akkurat at de rock band spillene som blir kjøpt i europa har ekstra sanger. bla. hysteria av muse!! :new_woot:

 

 

SERRIØST?!!! JESSS!!Faens fett!! :D

 

dritkult!!! sjekk her

Lenke til kommentar

2400,-?

 

En kompis som har snakka med amazon ang. frakt. De sa at om du sendte med air mail, vil det koste omtrent 200 kroner for frakt, så kommer kanskje moms itillegg, men go'snakk med folka der og be de skrive "GIFT" tydlig på pakken, så kommer det gjennom tollen uten andre gebyrer. Det skal ikke være så dyrt som nesten 1000,- i frakt. Kan poste pris her når han har fått regninga.

 

(Personlig venter jeg til han har fått regninga før jeg tørr å bestille selv)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-66d37

altså.. whats the catch fra play`.com? totalt blir det 1300,- med gratis frakt. Eneste er toll da. Men det kan da ikke være så utrolig mye i toll? Alt virker for godt til å være sant, at de også har det inne på lager alt :p

Har veldig lyst til å bestille, prøvde til og med å ringe dit, men får ikke til :D

Endret av Slettet-66d37
Lenke til kommentar
altså.. whats the catch fra play`.com? totalt blir det 1300,- med gratis frakt. Eneste er toll da. Men det kan da ikke være så utrolig mye i toll? Alt virker for godt til å være sant, at de også har det inne på lager alt :p

Har veldig lyst til å bestille, prøvde til og med å ringe dit, men får ikke til :D

Har du prøvd å bestille da?

 

Her er catch'en din: "This item can only be delivered to your credit/debit card billing address, which must be in the UK."

 

Jeg har også bestilt fra amazon.co.uk. Fikk sporingsnummer i går, med "estimated delivery" fra DHL: 23. mai 2008. Vi får vente å se, da ;)

Endret av magnusalex
Lenke til kommentar
Jeg ville nok heller kjøpt det fra Play.com der er det gratis frakt,lik pris som amazon og leverer på tre dager.

 

 

Lik pris?

 

Ikke i nærheten en gang, det trekkes vat/mva når man handler fra amazon.co.uk, så det vil i realiteten koste £85 og ikke £99. Med frakt da hvis man går for billigste alternativet så vil det komme på max £90.

 

Gratis frakt?

 

Frakten er selvfølgelig innbakt i prisen og blir lett spist opp av at mva trekkes fra amazon.co.uk.

 

Levert på 3 dager?

 

Jeg har ALDRI fått en pakke fra play.com på tre dager og jeg har fått ca. 450 pakker fra play de siste 4 årene. Du kan regne med i hvert fall 6 dager (tror det har gått på 4 en eller to ganger) men de siste pakkene jeg har fått der i fra har minimum tatt 14 dager. Amazon.co.uk har de levert i postkassa på maks 5 dager, stort sett 3 dager.

 

Men siden denne pakken må igjennom posten privatfortollings avdeling så må du regne med ca. 10 dager

Lenke til kommentar
Manx: Virker som du har bestilt en del fra Amazon ut fra posten din. Pakken med instrumentene fra Amazon.co.uk sendes via DHL. Har du noen erfaringer med de? Hvor lang tid det kan ta?

 

Et par ganger for å si det sånn :), har alttid bestilt med air mail, siden det ikke tar mange dagene, så jeg har aldri brukt DHL fra amazon.co.uk, men jeg har brukt DHL fra amazon.jp (japan) og da hadde jeg vel pakken etter 2 dager. Så det går fort, det skal også sies at gebyret DHL tar for å gjøre den samme jobben som posten på pakker under 1000 kroner så er de en 100 lapp dyrere.

Lenke til kommentar

på Amazon kan vel ting sendes som gift? iallfall merkes som gift

 

 

så får du en venn eller samboer til å bestille det som en gave, så skal moms grensen bli 1000 kr istedenfor 200

 

 

på checkout står det:

 

Don't print prices on packing slips regardless of what I enter above.

If you decide not to wrap your gifts, you can still hide the prices on packing slips for items from Amazon.co.uk. Just leave this box checked. Note that not all merchants are able to suppress prices in this way, so items not from Amazon.co.uk might be dispatched with price information printed even if you leave this box checked.

 

 

koster 25 kr ekstra å sende som gift, skader ikke å prøve

Endret av kewell79
Lenke til kommentar
Var ikke mange kronene jeg betalte i porto. 6 pund tror jeg, og det inkluderte DHL for instrumentene og "Royal AirMail" for spillet. Men så kommer mva og tollbehandlingsgebyr når jeg får de hit til Norge da... *sukk*.

 

Air Mail koster 6 pund

 

Priority Express(DHL) koster 23 pund

 

når det bestiles spillet og utstyr

Lenke til kommentar
på Amazon kan vel ting sendes som gift? iallfall merkes som gift

 

 

så får du en venn eller samboer til å bestille det som en gave, så skal moms grensen bli 1000 kr istedenfor 200

 

Dette vil ikke virke, hvis den skal gå igjennom som gave så må avsender være en privatperson ikke en bedrift. Amazon.co.uk vil stå som avsender og mva/gebyr kommer i tillegg så det er 25 bortkastede kroner...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...