Eriqo Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 VERDT DET! Jeg har ventet på dette, helt siden jeg hørte om det i USA! Spilte også et par sanger i USA, når jeg var der for en måned siden!! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Bestilte det jeg også, som flere har sagt, det er verdt prisen Lenke til kommentar
vlomp Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) nei takke meg til prisen her i norge da ass. heller 1800 kr og å vente litt, enn å betale 600 kr mer, og få den litt tidligere. jeg for nok bare smøre meg med tålmodighet da EDIT: jeg leste akkurat at de rock band spillene som blir kjøpt i europa har ekstra sanger. bla. hysteria av muse!! Endret 21. mai 2008 av gmo112 Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 nei takke meg til prisen her i norge da ass. heller 1800 kr og å vente litt, enn å betale 600 kr mer, og få den litt tidligere. jeg for nok bare smøre meg med tålmodighet da EDIT: jeg leste akkurat at de rock band spillene som blir kjøpt i europa har ekstra sanger. bla. hysteria av muse!! SERRIØST?!!! JESSS!!Faens fett!! Lenke til kommentar
vlomp Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 nei takke meg til prisen her i norge da ass. heller 1800 kr og å vente litt, enn å betale 600 kr mer, og få den litt tidligere. jeg for nok bare smøre meg med tålmodighet da EDIT: jeg leste akkurat at de rock band spillene som blir kjøpt i europa har ekstra sanger. bla. hysteria av muse!! SERRIØST?!!! JESSS!!Faens fett!! dritkult!!! sjekk her Lenke til kommentar
joacking1337 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 2400,-? En kompis som har snakka med amazon ang. frakt. De sa at om du sendte med air mail, vil det koste omtrent 200 kroner for frakt, så kommer kanskje moms itillegg, men go'snakk med folka der og be de skrive "GIFT" tydlig på pakken, så kommer det gjennom tollen uten andre gebyrer. Det skal ikke være så dyrt som nesten 1000,- i frakt. Kan poste pris her når han har fått regninga. (Personlig venter jeg til han har fått regninga før jeg tørr å bestille selv) Lenke til kommentar
HHHDX619 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg ville nok heller kjøpt det fra Play.com der er det gratis frakt,lik pris som amazon og leverer på tre dager. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-66d37 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) altså.. whats the catch fra play`.com? totalt blir det 1300,- med gratis frakt. Eneste er toll da. Men det kan da ikke være så utrolig mye i toll? Alt virker for godt til å være sant, at de også har det inne på lager alt Har veldig lyst til å bestille, prøvde til og med å ringe dit, men får ikke til Endret 22. mai 2008 av Slettet-66d37 Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) altså.. whats the catch fra play`.com? totalt blir det 1300,- med gratis frakt. Eneste er toll da. Men det kan da ikke være så utrolig mye i toll? Alt virker for godt til å være sant, at de også har det inne på lager alt Har veldig lyst til å bestille, prøvde til og med å ringe dit, men får ikke til Har du prøvd å bestille da? Her er catch'en din: "This item can only be delivered to your credit/debit card billing address, which must be in the UK." Jeg har også bestilt fra amazon.co.uk. Fikk sporingsnummer i går, med "estimated delivery" fra DHL: 23. mai 2008. Vi får vente å se, da Endret 23. mai 2008 av magnusalex Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg ville nok heller kjøpt det fra Play.com der er det gratis frakt,lik pris som amazon og leverer på tre dager. Lik pris? Ikke i nærheten en gang, det trekkes vat/mva når man handler fra amazon.co.uk, så det vil i realiteten koste £85 og ikke £99. Med frakt da hvis man går for billigste alternativet så vil det komme på max £90. Gratis frakt? Frakten er selvfølgelig innbakt i prisen og blir lett spist opp av at mva trekkes fra amazon.co.uk. Levert på 3 dager? Jeg har ALDRI fått en pakke fra play.com på tre dager og jeg har fått ca. 450 pakker fra play de siste 4 årene. Du kan regne med i hvert fall 6 dager (tror det har gått på 4 en eller to ganger) men de siste pakkene jeg har fått der i fra har minimum tatt 14 dager. Amazon.co.uk har de levert i postkassa på maks 5 dager, stort sett 3 dager. Men siden denne pakken må igjennom posten privatfortollings avdeling så må du regne med ca. 10 dager Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Manx: Virker som du har bestilt en del fra Amazon ut fra posten din. Pakken med instrumentene fra Amazon.co.uk sendes via DHL. Har du noen erfaringer med de? Hvor lang tid det kan ta? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Selges ikke mikrofonen løst? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Manx: Virker som du har bestilt en del fra Amazon ut fra posten din. Pakken med instrumentene fra Amazon.co.uk sendes via DHL. Har du noen erfaringer med de? Hvor lang tid det kan ta? Et par ganger for å si det sånn , har alttid bestilt med air mail, siden det ikke tar mange dagene, så jeg har aldri brukt DHL fra amazon.co.uk, men jeg har brukt DHL fra amazon.jp (japan) og da hadde jeg vel pakken etter 2 dager. Så det går fort, det skal også sies at gebyret DHL tar for å gjøre den samme jobben som posten på pakker under 1000 kroner så er de en 100 lapp dyrere. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Var ikke mange kronene jeg betalte i porto. 6 pund tror jeg, og det inkluderte DHL for instrumentene og "Royal AirMail" for spillet. Men så kommer mva og tollbehandlingsgebyr når jeg får de hit til Norge da... *sukk*. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) på Amazon kan vel ting sendes som gift? iallfall merkes som gift så får du en venn eller samboer til å bestille det som en gave, så skal moms grensen bli 1000 kr istedenfor 200 på checkout står det: Don't print prices on packing slips regardless of what I enter above. If you decide not to wrap your gifts, you can still hide the prices on packing slips for items from Amazon.co.uk. Just leave this box checked. Note that not all merchants are able to suppress prices in this way, so items not from Amazon.co.uk might be dispatched with price information printed even if you leave this box checked. koster 25 kr ekstra å sende som gift, skader ikke å prøve Endret 23. mai 2008 av kewell79 Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Var ikke mange kronene jeg betalte i porto. 6 pund tror jeg, og det inkluderte DHL for instrumentene og "Royal AirMail" for spillet. Men så kommer mva og tollbehandlingsgebyr når jeg får de hit til Norge da... *sukk*. Air Mail koster 6 pund Priority Express(DHL) koster 23 pund når det bestiles spillet og utstyr Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 på Amazon kan vel ting sendes som gift? iallfall merkes som gift så får du en venn eller samboer til å bestille det som en gave, så skal moms grensen bli 1000 kr istedenfor 200 Dette vil ikke virke, hvis den skal gå igjennom som gave så må avsender være en privatperson ikke en bedrift. Amazon.co.uk vil stå som avsender og mva/gebyr kommer i tillegg så det er 25 bortkastede kroner... Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Bestilte som Gift.. Fra min mors kredittkort, til meg. Fikk spillet idag! Spiller solo med gitar Satser på å kanskje få instrumentene imorgen! Blir sinnsykt kult! Lenke til kommentar
vlomp Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 ok, alle som vil ha rock band burde bestille nå!! dette spillet kommer nemlig ikke ut til norge før om høsten eller vinteren!!! bare se selv!! Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Guitar Hero: World tour trommene ser MYE bedre ut! OMG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå