vgdev Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Hallo. Jeg har lest at blant annet teknofil.no at vista skal bli billigere så snart sp1 kommer ut. Slik jeg har foststått det, har sp1 vært ute en stund nå allerede. Jeg har planer om å kjøpe Vista Ultimate 64bit fullv. på norsk. Men dette antydede prisfallet kommer jo aldri. Er det noen på dette forumet som er bedre informert enn meg kanskje? Kommer det snart et priskutt? Begynner å bli ganske lei av at ultimate fullv. koster 4000,-. Takker hjerteligst for alle svar mvh Vgdev Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Du har ikke vurdert en av de andre utgavene? Jeg ser ikke poenget med å bruke så mye penger på Ultimate dersom man ikke har behov for all funksjonaliteten den tilbyr. Trenger man kun hva f.eks Home Premium tilbyr er det masse penger spart. Ellers får du jo OEM-lisenser til godt under halve prisen av retail. Edit: Home Premium 64-bit OEM har gått ned 200,- i pris siden januar da jeg kjøpte. Nå koster den 700,-. Endret 16. mai 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Som nevnt over, skjønner jeg ikke hvorfor folk skal ha Ultimate hvis det bare er for å ha "det beste". Men uansett hvilken Vista-utgave man ønsker, så lønner det seg å kjøpe OEM-versjoner. Dette er fullversjoner, eneste forskjellen er at OEM er noe mer kresen på maskinvare-endringer og re-aktivering. Men jeg har ikke hatt noen problemer med det, som jeg har nevnt i flere andre tråder. Lenke til kommentar
vgdev Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 Takker for gode innspill. Kanskje jeg skal vurdere en OEM-utgave da Men er det ingen som har noen informasjon på når dette priskuttet på retail versjonene skal komme? Takker hjerteligst for svar! Mvh Vgdev Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå