tomsi42 Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Solblenderen leveres med objektivet når du kjøper det . Nei, Canon EF 100mm F2.8 leveres uten solblender. Tror ikke den blir levert med, nei. Har sjekket en del butikker, og det står ingenting om at solblenderen er med. Kun en enkel "lens cap" til hver ende av objektivet. Mulig,jeg kjøpte min brukt (kunne ikke ses at den var det) og der fulgte det med solblender,filter og pose til objektivet, betalte 3000 for alt . Etter det jeg har skjønt, så er det kun L serien som leveres med solblender;for alle andre Canon objektiver, så må du kjøpe de ved siden av. Hvordan det er med posen, det er jeg mer usikker på. Tom Endret 18. mai 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Solblenderen leveres med objektivet når du kjøper det . Nei, Canon EF 100mm F2.8 leveres uten solblender. Tror ikke den blir levert med, nei. Har sjekket en del butikker, og det står ingenting om at solblenderen er med. Kun en enkel "lens cap" til hver ende av objektivet. Mulig,jeg kjøpte min brukt (kunne ikke ses at den var det) og der fulgte det med solblender,filter og pose til objektivet, betalte 3000 for alt . Etter det jeg har skjønt, så er det kun L serien som leveres med solblender;for alle andre Canon objektiver, så må du kjøpe de ved siden av. Hvordan det er med posen, det er jeg mer usikker på. Tom Posen vil jeg tro er med iallefall,fordi det var et eget rom inne i embalasjen til denne,altså inni orginalesken til objektivet . Lenke til kommentar
andm Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Du kan jo kjøpe originalsolblenderen billig fra USA eller Kina fra ebay.com. Eller en enda billigere kopi. Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 Du kan jo kjøpe originalsolblenderen billig fra USA eller Kina fra ebay.com. Eller en enda billigere kopi. Jepp. Men er kopiene noe særlig dårligere kvalitetsmessig? Sitter de like godt på festet sitt osv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå