Gå til innhold

Er UV filter på makroobjektiv noe problem?

Anbefalte innlegg

Solblenderen leveres med objektivet når du kjøper det .

Nei, Canon EF 100mm F2.8 leveres uten solblender.

Tror ikke den blir levert med, nei. Har sjekket en del butikker, og det står ingenting om at solblenderen er med. Kun en enkel "lens cap" til hver ende av objektivet.

Mulig,jeg kjøpte min brukt (kunne ikke ses at den var det) og der fulgte det med solblender,filter og pose til objektivet, betalte 3000 for alt .

Etter det jeg har skjønt, så er det kun L serien som leveres med solblender;for alle andre Canon objektiver, så må du kjøpe de ved siden av. Hvordan det er med posen, det er jeg mer usikker på.

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Solblenderen leveres med objektivet når du kjøper det .

Nei, Canon EF 100mm F2.8 leveres uten solblender.

Tror ikke den blir levert med, nei. Har sjekket en del butikker, og det står ingenting om at solblenderen er med. Kun en enkel "lens cap" til hver ende av objektivet.

Mulig,jeg kjøpte min brukt (kunne ikke ses at den var det) og der fulgte det med solblender,filter og pose til objektivet, betalte 3000 for alt .

Etter det jeg har skjønt, så er det kun L serien som leveres med solblender;for alle andre Canon objektiver, så må du kjøpe de ved siden av. Hvordan det er med posen, det er jeg mer usikker på.

Tom

Posen vil jeg tro er med iallefall,fordi det var et eget rom inne i embalasjen  til denne,altså inni orginalesken til objektivet .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...