Gå til innhold

nvidia go 7600 sliter med bf2 og rome total war, hjelp!

dan83

Anbefalte innlegg

hei

jeg har en acer med 2gb minne, intel duel core CPU og go 7600 grafikk kort, men alikevell så "lagger" det faælt i rome total war på medium grafikk og det samme gjelder også bf2!?

Jeg har hørt snakk om at man skulle kunne kjøre bf2 på nesten full grafikk med go 7600, så lenge man har 2gb minne, så hva kan være forklaringa på at det lagger så hos meg da?

Rome total war er fra 2004, så skulle i det minste tro at dette spille skulle gå "glatt", selv på max grafikk???

jeg har vista, men vill ikke tro at det har SÅ mye å si?

Det kan seff være driverne til skjermkorte, og jeg har prøvd å oppdatere driverne til go 7600, men problemet er at jeg ikke finner dem!!

Men uansett, jeg tror ikke oppdaterting av driverne skal ha SÅ stor betydning, eller??

Det lagger også i google earth, så det må garantert være noe som ikke stemmer!?

Begynner å bli ganske lei av pc problemer, tror aldri jeg har vært borti en pc som har funka optimalt :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Drivere kan faktisk ha en stor betydning.

Jeg kan vel svare deg litt når det gjelder bf2...

BF2 er veldig CPU krevende. Selv med mine specs så kan jeg gå helt ned til ca 50fps på en 64manns server. Det gjelder for så vidt også PCer med bedre specs enn mine. Jeg spiller med alt på low i bf2 siden du ser fienden litt lettere, men det er en annen sak.

Et tips kan jo være å holde seg unna store servere eller skru litt ned på grafikken..

Ihvertfall skru av antialiasing og aniso (kalles texture filtering i bf2, sett den på low)

Også bør du greie å få bedre flyt om du skrur av "dynamic light & shadows" siden disse tar ganske mye ressurser.

Håper det hjelper litt:)

EDIT: leif

Endret av E.C.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...