Bendit Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) HALLO! Jeg har nettopp kjøpt meg ny data i deler som jeg skulle bygge selv. Første grafikkortet jeg fikk var defekt når jeg mottok det så fikk nytt. Men fortsatt er det problemer. Dataen funker akkuratt som den skal helt til jeg starter og spille. Etter random minutter med random spill så klikker alt og jeg jeg ser texturene til 3d modeller etc, så skrur det seg av. kan åpne nytt spill med engang som igjen klikker etter litt... Kan også nevnes at jeg har en pirat versjon av windows xp servicepack 1. Har ekte rett vedsiden av meg men mister alle spillene hvis jeg formaterer. Likevel, trur dere det kan være årsaken? snakker om spill som: assassins creed bioshock gothic 3 witcher edit: har også en ripe i Hovedkortet men den har aldri slått ut før. + Gothic 3 lagger (e8400, 9800gtx, 4gb ram (bruker bare 3.2) alt nytt Endret 16. mai 2008 av Bendit Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Vil ikke akkurat anbefale og bruke service pack 1 versjonen til noe som helst. Lenke til kommentar
Bendit Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 Må unskylde meg. Har ingen service pack... har ikke oppdatert noe siden piratkopien ikke tilater dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå