Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

runke eller suge-kompis


Gjest ersom

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
Kiire: Wow.. den var jo.. saklig?

Poenget er at man ikke nødvendigvis er homofil bare fordi man syns seksuell stimulering fra samme kjønn er godt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så hvorfor skulle man da gjøre det med en gutt istedenfor en jente?

 

Skjønner ikke hvorfor folk skal kalle en bil for en plante når det faktisk er en bil.

Kanskje fordi gutter og gutter er bedre venner enn gutter og jenter, og det er lettere å være trygg på en guttevenn enn en jente, og lettere å i hele tatt ha en så nær venn av det samme kjønn, at den vennen faktisk VIL eksperimentere?

 

Skjønner ikke hvorfor folk skal påstå av noen er en stein bare fordi personen ikke kan fly.

Lenke til kommentar

Gjør man seksuelle ting med det samme kjønn, ja da er man bi eller homo.. Man kan si høyt at man er hetero, men så lenge man tenner seksuelt på samme kjønn så er man det man er, nemlig bi/homo..

 

 

kiire: det eksempelet du kom med henger jo ikke på greip i det hele tatt..

 

Jeg er en hetero jente, og det blir en kald dag i helvete før en jente kommer i nærheten av meg og tafser!!

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Gjør man seksuelle ting med det samme kjønn, ja da er man bi eller homo.. Man kan si høyt at man er hetero, men så lenge man tenner seksuelt på samme kjønn så er man det man er, nemlig bi/homo..

Feil. Om man ikke syns det samme kjønn er attraktivt, men fortsatt har sex med en, ja, da er man ikke homo.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Man kan si høyt at man er hetero, men så lenge man tenner seksuelt på samme kjønn så er man det man er, nemlig bi/homo..

Men det er alikevel stor forskjell mellom å tenne på samme kjønn og tenne på det seksuelle i seg selv. Om du tenner på det samme kjønn er du ikke hetero, men om du har sex med en av samme kjønn for stimuliens skyld blir du ikke homoseksuell av det!

Lenke til kommentar
Gjør man seksuelle ting med det samme kjønn, ja da er man bi eller homo.. Man kan si høyt at man er hetero, men så lenge man tenner seksuelt på samme kjønn så er man det man er, nemlig bi/homo..

Feil. Om man ikke syns det samme kjønn er attraktivt, men fortsatt har sex med en, ja, da er man ikke homo.

Men hvordan skal man ha sex med noen uten å bli opphisset?

 

Kiire: Smak på ordet Homoseksuell..

Endret av Rasch
Lenke til kommentar

Ja, makan til hvor mye folk skal pynte på hva slags legning man har! Hmm.. hva kan det være for no.. nei, jeg vet ikke jeg... fornektelse kanskje!!! :wow:

 

kiire og Frohman: hvem er det dere prøver å lure her? Er du gutt og har hatt en annen guttetiss i hånda eller andre steder opptil flere ganger, ja da er du homo/bi skjønner du/dere..

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Det er fullt mulig å bli opphisset av akten selv, uten å bli opphisset av personen. Lukk øynene og forestill at den du eksperimenterer med er drømmedama ... hvor vanskelig er det?

Lenke til kommentar
Men hvordan skal man ha sex med noen uten å bli opphisset?

 

Kiire: Smak på ordet Homoseksuell..

Seksuell stemning. Nå vet du at du skal til å oppleve noe godt. Følelsen av at du snart skal ha sex, er nok som opphisselse.

 

Har du dessuten prøvd å runke en slapp penis? Vet du hva som skjer med den etterhvert? :)

Lenke til kommentar

beklager, jeg hadde hatt problemer med å la en gutt ligge å suge meg mens jeg tenker på drømmedama. Det har nok noe med min heterofile legning å gjøre.

 

Og jeg er enig med melisma: Det er fornektelse det går i her. Noe som er helt unødvendig. Vi lever i 2008 og det er veldig lite hets mot homofili igjen i dette landet.

 

Unnskyld meg Frohman, men sist jeg sjekket var du en 93 modell. Vennligst dropp den sarkastiske tonen din kjapt. Det blir for teit.

 

Jeg kan trygt si at den eneste mannen som har onanert min penis er meg selv.

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Som jeg sa er det faktisk genetisk avgjort om du er homoseksuell/lesbisk/bifil.

Dette er feil. Legning er ikke determinert av genene, selv om genene er en faktor i det store bildet. Man kan si at enkelte er født med en disposisjon for å bli homofile eller bifile.

 

Disse artiklene synes jeg forklarer det ganske godt:

http://arsethica.org/2007/07/16/homohetero-kontinuumet/

http://arsethica.org/2007/07/19/hvorfor-blir-noen-homofile/

Lenke til kommentar

Ja, selvfølgelig har innvirkninger av det som skjer rundt deg også masse å si.

 

Mr. Crowley: Om du leser setningen min igjen ser du at det står 2008 og ''i dette landet''.

 

 

Men uansett, det er ingen som kan få meg til å mene at det å la seg bli sugd av sin egen kompis ikke er en homoseksuell handling og at det gjør deg bifil/homofil.

 

Jeg har sagt mitt. Lykke til folkens!

Endret av Rasch
Lenke til kommentar

Nei, nei og atter nei.

 

1. Eksperimentering handler om å finne ut hva du liker. Om du i ettertid finner ut at det du gjorde ikke var noe for deg, da er du hetero. Om du finner ut at det var godt, kan det hende du fortsatt er hetero. Om du finner ut at du har følelser for din venn, da kan vi begynne å snakke om homofili.

 

2. Hva du liker er opp til deg. Om noen ikke bryr seg så mye om legning, og har sex fordi det er godt, er de ikke homofile eller bifile.

 

3. Ingen har sagt noe som helst om hets mot homofili. Men hvis det faktisk er slik at man liker jenter, og har hatt sex med en gutt for 16 år siden, fordi man var kåt, ER man ikke homo. Sånn er det bare.

 

Unnskyld meg Frohman, men sist jeg sjekket var du en 93 modell. Vennligst dropp den sarkastiske tonen din kjapt. Det blir for teit.

Latterligste jeg har lest på lenge. Hadde det vært greit å være sarkastisk om jeg var 10 år eldre?

Endret av Frohman
Lenke til kommentar
Mr. Crowley: Om du leser setningen min igjen ser du at det står 2008 og ''i dette landet''.

Ja, om du leser setningen min så prøvde jeg å ordlegge hvor mye hets det er i Norge i dag ved å sammenligne hva jeg synes du burde ment med "ganske mye hets mot homofile". Homofile blir fortsatt sett ned på av alt for mange i dag. I Norge.

Lenke til kommentar

Let me get this straight... :hrm: Dere mener altså at man tenner på penis og guttekroppen, og at det er kun kroppen som tenner dere? Og at man skal lukke øya og tenke på drømmedama? hva i all verden er det man gjør i nærheten av den gutten i det hele tatt da? nei, det er noe som skurrer noe veldig her..

 

Det er så mange robåter fulle av gutter/menn som ror så det plasker.. Kan man ikke bare innrømme at man er bi eller homo, og heller være den man er!! "I'm here, I'm queer, get used to it!!"

 

Jeg er litt usikker på den eksprimenteringen.. man kan ikke holde på flere ganger å si "jeg bare eksprimenterer".. den holder ikke..

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...