Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

runke eller suge-kompis


Gjest ersom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

seriøst?

er folk så fucked?

Snakker ikke om broen din, snakker om alle de som kaller han homo. Homo er å BARE tenne på menn, bifil er å tenne på begge kjønn samt å kunne forelske seg i begge og bisexuel er å tenne på begge kjønn men bare forelske seg i et.

 

Synes ikke dette er helt normalt, det kan man ikke si, men det er heller ikke unormalt. Bare ingen som vil fortelle om noe sånt, synes heller man skal la de få holde på og finne seg selv når de vil. Ikke presse de til et stempel. Kjenner til en venn som kysset en fyr i 8ende (på kødd, sånn in the moment for å tøffe seg eller noe) og alle kalte han homo gjennom ungdomskolen, han var bare med jenter før det. Når han begynte på vgs var han overbevist om at han var homo fordi alle hadde sagt det i 3 år, og nå nylig tok han selvmord fordi han ikke viste hva faen han skulle velge eller gjøre. Så la de være i fred og la folk få lov til å gjøre sine egne feil ;)

Lenke til kommentar

Dette er faktisk en av de mest interessante trådene jeg har lest på lenge - på grunn av det ukonvesjonelle temaet, og folks mange ulike reaksjoner.

 

Det er tydelig at det er en slags "tabu" blant gutter å eksperimentere med hverandre, mens blant jenter er dette mer akseptert.

 

Jeg tror dette har mye med de tradisjonelle kjønnsrollene å gjøre, pluss at homofili - særlig blant gutter - fremdeles blir sett på som ekkelt og unormalt av veldig mange mennesker.

 

Hørte et eksempel en gang på dette under en seksualdebatt på TV Norge: "Det er skikkelig sexy å se to deilige jenter kysse og kose med hverandre - i motsetning til to hårete menn som tar hverandre hardt bakfra!"

 

Dette var selvfølgelig satt veldig på spissen, men jeg tror allikevel mange tenker akkurat slik! Så i samfunnet tror jeg mange vil se på trådstarters eksempel på som ekkelt og unormalt! Men, hva som er "normalt" og ikke endrer seg stadig - og det finnes ingen fasit. Hvis de føler for å eksperimentere, og begge føler seg trygge på hverandre, så ser jeg ingenting galt i det.

Endret av Zeph
Unødig med raud farge her
Lenke til kommentar
Utforsk heller med en jentevenn =D

Hvorfor det?

Fordi jeg synes det her hørtes utrolig spesielt ut.

Jeg har hørt om personer som har øvd seg på å kline f.eks, fordi de vil være bedre til det. Men å suge hverandre? Du gjør det jo kun for nytelsens skyld, og når to gutter gjør det på en slik måte synes jeg det blir helt feil.

Min mening.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg synes nesten synd på alle dere som har så mange og sterke fordommer at dere lar dere påvirke på en så negativ måte med en gang det er noe som ikke helt følger "normen".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Såklart forstår jeg at noen føler vemmelse, det er jo tross alt noe de ikke liker. Men, som jeg sa tidligere (enten det var i denne tråden eller en annen), du har lov til å ha meninger, men du bør også kunne vise litt medmenneskelighet. Det er mye lettere for "hateren" å ignorere homoen, enn for homoen å ignorere alle som skal putte et stempel på ham. En ung person kan være veldig sårbar for slike ting, og da er det mye bedre å holde meningene sine for seg selv, istedenfor å såre andre. Om noen føler vemmelse er det ikke verre enn å snu ryggen til, det er ikke fullt så enkelt å styre følelsene når man er ung og sårbar.

Lenke til kommentar
Men du kan vel vise forståelse for at noen folk føler vemmelse mot en så detaljert beskrivelse av hva de holder på med?

For noen, blant annet meg synes jeg homofile er helt ok, så lenge jeg slipper å se eller høre om deres seksuelle handlinger.

Men det er da ingen som tvinger noen til å lese denne tråden? emnet sier endel om hva man kan vente seg.

 

Men jeg blir helt matt her av folkene som oppriktig mener at så lenge man har hatt sex med én gutt, så er man helt garantert homo. Uansett hva man selv føler, om man har hatt sex med jenter, osv...

Lenke til kommentar

Nei, man er ikke homo, men man har gjort en homoseksuell handling. Hvordan man takler det får være den personen det gjelder sitt problem.

 

Men som det er nevnt mange ganger i denne tråden: Dette er med 90% sikkerhet en trollpost.

 

Og når det kommer til å snu ryggen til: Alle mennesker er nysjerrige. Skjer det en grotesk bilulykke er det få som snur ryggen til, de ser på det selv om de ikke vil.

Lenke til kommentar
Hvis jeg liker jenter, og ikke syns at gutter er attraktive, men jeg fortsatt har sex med en gutt, er jeg da homo? Logikken deres brister allerede ved første komma.

det finnes en mellomting.. ingen som driver å gjør slike ting som dette hvis enn ikke liker det, og liker du det så er du strengt tatt ikke hetro lenger..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...