Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

runke eller suge-kompis


Gjest ersom

Anbefalte innlegg

Det er jo det man vil finne ut av, hvorvidt man er homo eller ikke. Jeg synes det er en flott ting å gjøre, egentlig, selv om jeg ikke kjenner til fenomenet selv. Det er sikkert vanligere enn jeg har inntrykk av, ettersom dette ikke er noe som går ut i all offentlighet for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til alle dere som sier dere aldri har hørt / sett det irl: Tror dere virkelig at alle de som lager disse postene, faktisk tilstår det irl? 3/4 av postene bekrefter jo bare at de bør holde kjeft om det. Homostempel er ikke noe gøy, uansett hvor du bor. Vet ikke om dere har lagt merke til det enda, men det er litt lettere å si noe når du skjuler deg bag "Gest_12312fuckboi", eller hva man enn vil kalle seg...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Har aldri hørt om noen som har gjort dette i virkeligheten. Det er lovlig å eksperimentere litt, men blir man kåt av dette bør man tenke over hvilken legning man har. Jeg ville vært veldig skeptisk til å bedrive slike aktiviteter med en kompis, ettersom man lett kan angre i ettertiden.

Dette synes jeg er en merkelig holdning. Fordi man eksperimenterer med en kompis så bør man "tenke over hvilken legning man har"? Hvorfor det?

 

Om det er noen som bør tenke over noe så er det herr Adidas99 over her som bør tenke litt over sine holdninger til andre mennesker. Skjerpings, kaktus er sendt i posten.

Jeg tror grunnen til at noen eksperimenterer med en kompis er nettopp fordi da slipper man fordommer, teite holdninger og det som verre er. Har man en god kompis og begge er med på det, kjempeflott, ikke la noen fortelle noe annet. Det er som Thlom sier, grunnen til at få snakker om slike ting IRL er nettopp fordi de blir stempla som homser for alt som kan assosieres med homofili.

Lenke til kommentar

Gammle menn elsker dette også! Og ta unge folk bakfra.. Fan for en tanke...

 

Og ja, det er vell unormalt oppe i Nord antar jeg.

Faktisk kjenner jeg ingen homser. Men Homojenter kjenner jeg.

Fyfaen for en stor andel av jentene på ungdomskolen ble til lesper/Bifil.

Minst 3 av 25/28stk i klassen. Synes det er mye!

Endret av Deimos87
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Gammle menn elsker dette også! Og ta unge folk bakfra.. Fan for en tanke...

Det er jævlig stor forskjell på seksuelle overgrep av pedofile mot unge barn og seksuell eksperimentering med jevngamle kompiser. Skjerp deg.

Lenke til kommentar

Jeg kjenner ingen som har innrømmet å ha gjort dette, men det er visst ikke så uvanlig som mange tror. Leste en undersøkelse som var gjort anonymt en gang. Jeg husker ikke nøyaktige tall, men jeg husker at jeg ble overrasket over at det var så høyt tall.

Lenke til kommentar
Til alle dere som sier dere aldri har hørt / sett det irl: Tror dere virkelig at alle de som lager disse postene, faktisk tilstår det irl? 3/4 av postene bekrefter jo bare at de bør holde kjeft om det. Homostempel er ikke noe gøy, uansett hvor du bor. Vet ikke om dere har lagt merke til det enda, men det er litt lettere å si noe når du skjuler deg bag "Gest_12312fuckboi", eller hva man enn vil kalle seg...

 

Nei, jeg vil tro de kvier seg for å løper rundt i gatene og rope ut en tilståelse, men i de aller fleste tilfellene vil jo iallefall én part snakke med noen om det, når først noe er i omløp er det fantastisk hvor fort ting kan spre seg. Kanskje noen forsnakker seg, eller sier noe i fylla, hvem vet, men ting har ofte en tendens til å se dagslys hos flere.

 

Get my point?

Lenke til kommentar
Gammle menn elsker dette også! Og ta unge folk bakfra.. Fan for en tanke...

Det er jævlig stor forskjell på seksuelle overgrep av pedofile mot unge barn og seksuell eksperimentering med jevngamle kompiser. Skjerp deg.

 

Jada. Datt tanker også at eldre folk eksprimenterer med gjenvaldrene...

 

Og det var da mening som en advarsel da! Ikkeno pedo opplegg fra min side...

Lenke til kommentar
Nei, jeg vil tro de kvier seg for å løper rundt i gatene og rope ut en tilståelse, men i de aller fleste tilfellene vil jo iallefall én part snakke med noen om det, når først noe er i omløp er det fantastisk hvor fort ting kan spre seg. Kanskje noen forsnakker seg, eller sier noe i fylla, hvem vet, men ting har ofte en tendens til å se dagslys hos flere.

 

Get my point?

 

Om noen forsnakker seg så er det en liten del av grupperingen. Som Lars så fint påpeker så vil man få et lite sjokk av å se på tallene fra undersøkelser som er gjort. Veldig mange har "skeletons in the closet", som de ikke plaprer i vei om, selv om de er drita full. At noen i det hele tatt klarer å forsnakke seg om noe slikt er forresten uten for min fatteevne. At "Ting har ofte en tendens til å se dagslys hos flere", er jo tydeligvis et paradoks her da, iom at ingen har hørt om det.

 

Get my point? :p

Lenke til kommentar

Har hørt om dette før faktisk såkalt kamerat sex, trenger ikke å være forelsket men man for eksempel bare lukker øynene å drømmer om at det er ei deilig hot dame som suger deg isteden for vennen din.

 

Personlig kunne jeg aldri tenke meg å prøve dette, men jeg kan ikke si at det er direkte galt, eller veldig,veldig,veldig unormalt.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Nei, gutter flest gjør ikke sånn. Men det skjer absolutt, jeg har flere venner som har gjort det. :p Men bare en av dem er heterofil.

 

Til de som definerer folk som homofile/bifile osv etter hva de gjør, dere kan gå og legge dere. Skal dere definere Blomster-Finn som heterofile fordi han var gift og har barn? Nei, han er jo homo og har vært det hele livet. Legningen hans setter derimot ingen fysiske hindringer. HAn må jo nesten ha gått inn for det når han gjorde kona gravid, altså...

Lenke til kommentar
Til de som definerer folk som homofile/bifile osv etter hva de gjør, dere kan gå og legge dere. Skal dere definere Blomster-Finn som heterofile fordi han var gift og har barn? Nei, han er jo homo og har vært det hele livet. Legningen hans setter derimot ingen fysiske hindringer. HAn må jo nesten ha gått inn for det når han gjorde kona gravid, altså...

Problemet er vel heller at om en hetero gutt har sex med en annen gutt, blir han stemplet som homse på dette forumet, og forblir homse uansett hvor mange jenter han har seg med i ettertid. Derimot om du er homse så blir du ikke stemplet som hetero om du har sex med jenter.

 

Jeg hater dette forumet så intenst til tider.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...