Erasus Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Ja og gjett om vi driter i hvor lite "åpent sinnede" vi er når det kommer til akkurat dette. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Generelt: Men greit, la oss si at gutter som knuller gutter hele tiden, ikke tenner på hverandre.. hvorfor ikke legge seg ned med en jente istedet? som man faktisk tenner på! og ikke kom med den "det er så vanskelig å få tak i jenter" den er for tynn.. FORDI DET ER MYE VANSKELIGERE Å FÅ EN JENTE I SENG. Herregud. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 FORDI DET ER MYE VANSKELIGERE Å FÅ EN JENTE I SENG. Herregud. liar liar pants on fire.. hvordan kan det ha seg at tusennvis av andre gutter klarere å få jentene til å ha sex med dem da? er det nytt for deg/dere at tenåringsjenter også er med på å ha sex eller? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 liar liar pants on fire.. hvordan kan det ha seg at tusennvis av andre gutter klarere å få jentene til å ha sex med dem da? er det nytt for deg/dere at tenåringsjenter også er med på å ha sex eller? Her er det ikke vanlig med sex mellom gutter og jenter som er venner. Er ikke nytt for meg, dette. Bor på en plass hvor rykter sprer seg usannsynlig fort, og sånt skjer skjelden. I 14-16-årsperioden er det ganske vanskelig å ha sex med en jente for en gutt. Det er lett å føle at det er vanskelig å prestere, derfor er det lettere å ha sex med en kompis som har det samme problemet, og finne løsningen ved å bli mer sikker på seg selv. Det er rett og slett mye mer press rundt hetero-sex. Det er det ene. Det andre er at gutter er bedre venner med gutter, og mer sikre på hverandre, og tør derfor og eksperimentere. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 FORDI DET ER MYE VANSKELIGERE Å FÅ EN JENTE I SENG. Herregud. liar liar pants on fire.. hvordan kan det ha seg at tusennvis av andre gutter klarere å få jentene til å ha sex med dem da? er det nytt for deg/dere at tenåringsjenter også er med på å ha sex eller? Okei i 14-16 års alderen er det ikke mange jenter som blir med for å kun ha sex! De som lå rund ble vel heller kjent som tøser, og kanskje du var en av dem, siden du sier det er så lett Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Vel kjære Lise.. jeg var definitivt ikke en av de som lå rundt. Bare så det er sagt en gang for alle. Tåpelig forsøk på å prøve å fyre opp diskusjonen enda mer.. Her er det jo sagt at guttene er så kåte at de ikke vet hvor de skal gjøre av seg hen, og det ender med at de til slutt stapper snoppen i munnen på kompisen, for man er jo bare såååå desperat etter sex at man tydeligvis puler hva som helst! Rart at de andre guttene som er 100% hetero klarer å finne disse jentene da, men disse gutta her i tråden mener at det nærmest er umulig! merkelig.. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Herregud, melisma. Les det jeg skrev om å være sikker på seg selv. Lise har et jævla godt poeng. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Nei, jeg gir meg faen ikke på det! Det er noe som ikke henger helt på greip med det dere påstår! Hvorfor får de hetero guttene jenter og ikke disse hetero/bi gutta?? Jeg skjønner det bare ikke!! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Skulle gjerne like å se om de var like åpent sinnede IRL om en bestekompis eller bestevenninne av de pulte en av samme kjønn og så bortforklarte med: "skulle bare prøve noe nytt jeg". Jeg har ikke noe problem med å akseptere det der. Nå for folk si hva de vil om meg, men jeg tør påstå at jeg er litt mer åpensinnet enn de fleste. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Nei, jeg gir meg faen ikke på det! Det er noe som ikke henger helt på greip med det dere påstår! Hvorfor får de hetero guttene jenter og ikke disse hetero/bi gutta?? Jeg skjønner det bare ikke!! Nuff said. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hvordan kan det ha seg at tusennvis av andre gutter klarere å få jentene til å ha sex med dem da? er det nytt for deg/dere at tenåringsjenter også er med på å ha sex eller? Hyggelig å høre. Og absolutt alle jenter som går på ungdomskolen føler at de kan hoppe rundt på hver enkelt gutt som måtte spørre de. Lenke til kommentar
Toll-kall Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Eh, Nei. Det er ikke normalt! ... Med mindre du er homofil. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Det er jo bare du som fyrer deg Melisma. Det jeg skrev er faktisk sant. Gutter på 14 tenker mye mer på sex enn jenter på 14, og det er ikke rart at de heller utforsker med hverandre. Det er ikke så lett å finne ei jente som vil, hun vil sikkert heller henge på kiosken enn å la en gutt få røre henne. Det er liksom litt urettferdig at sånne som deg (som lager regler for andre, og putter dem i båser), skal fortelle andre hva de er og ikke er. De som har prøvd ut dette, sier de faller litt imellom og da er det feil å kategorisere! Det er sinnsykt lett for DEG å si at du er 100% hetero, men kanskje de som er litt i mellom ikke syns det er like enkelt. Prøv å forstå andres synspunkt også, ikke vær så sinnsykt frekk. Hvis du skal være nedlatende og usakelig kan du spare deg for innleggene, syns jeg. Takk Frohman Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Muahaha, tror fint lite på at en som har seg med en av samme kjønn for morroskyld ikke har god kontakt med sin homofile side. tåpelig diskusjon Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Muahaha, tror fint lite på at en som har seg med en av samme kjønn for morroskyld ikke har god kontakt med sin homofile side. tåpelig diskusjon Pass på ellers så stempler de deg som "ikke åpensinnet"! Endret 23. mai 2008 av Erasus Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Takk =) det er flere som oss Lenke til kommentar
nomore Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Eg har ingen problemer med å snakke om alt dette, både mine holdninger, meninger og erfaringer, åpent IRL. Og det er noe eg ofte gjør også. Eg pleier ikke å bryte ut med "haha dere skulle hørt den stønninga på han eg pulte her en dag". Da har eg full forståelse for at enkelte sperrer øynene opp. Men det ville de nok også gjort om eg hadde snakket om stønninga til dama eg låg med for noen dager siden også. Poenger er om eg sitter med noen og prater om følelser, sex, erfaringer og meninger rundt dette så kan eg fint si akkurat det eg vil på samme måte som her. Heldigvis har eg der ingen barierer. Men normal folkeskikk gjelder uansett. Eg sier ikke pikk, kuk og fitte med mindre eg vet det er sosialt akseptert, og eg beskriver ikke i detalj hvor G-punktet til mannfolk er med mindre noen faktisk spør konkret. And I don't kiss and tell. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Dette hadde jeg adri hørt om før jeg fant denne tråden! Har hørt noen ganger om jenter som har utforsket litt på hverandre, men gutter må jeg si bare er nasty. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Dette hadde jeg adri hørt om før jeg fant denne tråden! Har hørt noen ganger om jenter som har utforsket litt på hverandre, men gutter må jeg si bare er nasty. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg