Bendit Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Skull ekopiere software hide og software sav-fil men går ikke fordi den er ibruk, hvordan kan jeg kopiere filene? dette gjelder før en formatering Lenke til kommentar
Patience Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Skjønner omtrent niks nada av hva du mener... Hva med å omformulere seg litt, og bruke litt tid på spørsmålene sine? :-) Lenke til kommentar
Bendit Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg fikk beskjed i en annen post at jeg kunne kopiere regfilene mine fra windows/system32/config Her skulle jeg kopiere software hie (heter det det?) så jeg kunne legge det inn igjen etter jeg formaterte så alle de instalerte spillene på d disken fungerte enda. Men når jeg kom inn på windows/system32/config og skulle kopie over på en eksertharddisk så fikk jeg feilmelding om at filen er ibruk. Hvordan kan jeg da kopiere hiet så jeg kan legge det over igjen etter formatering? bedre? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 MYE bedre min venn.. Last ned "MoveOnBoot".. Legg inn filene du vil sikkerhetskopiere.. Og restart maskinen. Voila, filene er kopiert over dit hvor du spesifiserte.. http://www.softpedia.com/get/System/Boot-M...oveOnBoot.shtml Lenke til kommentar
Bendit Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 MYE bedre min venn.. Last ned "MoveOnBoot".. Legg inn filene du vil sikkerhetskopiere.. Og restart maskinen. Voila, filene er kopiert over dit hvor du spesifiserte.. http://www.softpedia.com/get/System/Boot-M...oveOnBoot.shtml Takker og bukker! Var litt utålmodig, så selv at det var helt på trynet. Det er fikset nå da takket være din hjelp. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Ikke noe problem. Bare hyggelig å kunne hjelpe :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå