bujk Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Har bestemt meg for å kjøpe meg et av disse to kameraene, men finner ikke hva som er forkjellen på de. Noen som vet? Er det evt. andre kameraer i denne prisklassen jeg burde se på? Endret 16. mai 2008 av bujk Lenke til kommentar
HBK Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Forskjellen ligger vel att ixus 70 har optisk søker, mens ixus 75 har ikke. Ixus 75 har -edit- ( samme MP) og større skjerm. Ellers er vel kameraene ganske like. Du får mye for pengene viss man velger ixus 70 nå, 1300 for et slikt kamera er veldig god pris. Endret 2. juni 2008 av HBK Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 En liten feil der, HBK. Både 70 og 75 har syv megapiksler. Tror faktisk de har nøyaktig samme sensor. Ikke at det har noe å si uansett. Ixus 75 er bittelitt større om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
apple35 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 En liten feil der, HBK. Både 70 og 75 har syv megapiksler. Tror faktisk de har nøyaktig samme sensor. Ikke at det har noe å si uansett. Ixus 75 er bittelitt større om jeg ikke husker feil. Hi, Jeg er engelsk...going to buy a present for a relative that is 70 years old (quite yound 70 year old)but has small problem with one of her eyes. Canon PS 570IS, Canon IXUS 70 or 75? What do you recommend from these 3 options? Feel free to write norwegian back again. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 PS A570IS might be easier to hold steadily, and takes just as good pictures as Ixus 70 and 75... it might even take better pictures because of the image stabiliser. I would recommend this camera, both for elderly people and for young people who doesn't care about the size. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå