Bamboozle86 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Hei. Etter at jeg bytta til Vista home premium, har msn fatt no nye problemer. Msn bruker som oftes utrolig laaaang tid pa aa logge inn. Noen ganger har den ogsaa logget inn, men henger igjen paa innloggnings bilde. Msn har ogsaa en plagsom tildens med aa logge ut, inn, ut osv helt random. Noen som har peil paa hvorfor,? evt hva jeg kan gj0re for a fikse dette? Takker! Lenke til kommentar
Jonas9300 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Hei. Etter at jeg bytta til Vista home premium, har msn fatt no nye problemer. Msn bruker som oftes utrolig laaaang tid pa aa logge inn. Noen ganger har den ogsaa logget inn, men henger igjen paa innloggnings bilde. Msn har ogsaa en plagsom tildens med aa logge ut, inn, ut osv helt random. Noen som har peil paa hvorfor,? evt hva jeg kan gj0re for a fikse dette? Takker! Det kan være nettverket ditt som er ustabilt. Har hatt det samme problemer, og da logget MSN'en seg av og på ofte. Men i så fall vet jeg ikke helt sammengengen. For bildet fryser vel ikke på grunn av nettverket? Etter den erfaringen jeg har fått etter å ha hatt Vista i en måned, er at det kommer utrolig mange feilmeldinger. Og det er mye problemer... Endret 16. mai 2008 av Dezperado Lenke til kommentar
Bamboozle86 Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2008 Selve nette mitt er faktisk helt stabilt hehe. Kj0rer en del programmer som krever nett, aa disse gaar helt fint. verre med msn hehe! Lenke til kommentar
Jonas9300 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Selve nette mitt er faktisk helt stabilt hehe. Kj0rer en del programmer som krever nett, aa disse gaar helt fint. verre med msn hehe! Okei. Jeg har ikke annet råd enn å prøve å reinstallere det en gang. Hvis ikke det virker, må du få hjelp av noen mer erfarne ^^ Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Er vel noe dere har til felles, for her går msn uten problemer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå