Gå til innhold

200gb hardisk, hvilken??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

men 120 gb blir jo litt for lite for meg. det er bare 40 gb ekstra. i så fall hadde det blitt to til, men da trenger jeg en ekstra kontroller eller så må de være s-ata (som hadde vært fint for da kunne jeg satt dem i raid 0) og da blir de like dyre som en 200gb

Lenke til kommentar
men 120 gb blir jo litt for lite for meg. det er bare 40 gb ekstra. i så fall hadde det blitt to til, men da trenger jeg en ekstra kontroller eller så må de være s-ata (som hadde vært fint for da kunne jeg satt dem i raid 0) og da blir de like dyre som en 200gb

MEN, 2 stykk 120gb hdd gir deg mere plass en ved 1 stykk 200GB (187GiB). Og det vil koste deg...hm..ca 100-200kr mere for 2 stykk 120gb en en 200gb

Lenke til kommentar

MEN, 2 stykk 120gb hdd gir deg mere plass en ved 1 stykk 200GB (187GiB). Og det vil koste deg...hm..ca 100-200kr mere for 2 stykk 120gb en en 200gb

jeg har vurdert det sterkt. men... det koster 1700kr for 1 120gb s-ata fra seagate. det 3400 for 2 det. det er en del :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...