Gå til innhold

Asus W5A vil ikke lade - løsning: portreplikator?

Anbefalte innlegg

Hei. ei jeg kjenner har en Asus W5A som ikke vil lade. Hun har hatt den på datakjeden der de sa at det var en kabel på hovedkortet som det var noe galt med og at det ikke lønte seg og reparere.

Kom til å tenke på at man kanskje kunne bruke en portreplikator med AC inngang som løsning?

Noen som har erfaring med det, eller vet om en annen løsning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har en Asus M6Va som heller ikke lader... Er det mulig å få noe på garantien her? Sikkert to år gammel nå...

Er det batteriet som er grunnen til at den ikke lader så får du ingenting på reklamasjonsrett. Er det noe annet enn batteriest som er problemet har du 3 års reklamasjonsrett.

Hvis du er sikker på at det ikke er batteriet som er problemet kan du ta kontakt med butikken du kjøpte den hos for utbedring av feilen, husk at butikken kan kreve kjøpskvittering fra når du kjøpte den.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Har også feil med strømforsyningen til en Acer (5 mnd gammel). Leverte den inn til Elprice i dag. Maskinen skal til verkstedet deres for en sjekk. De ansatte i butikken antyder at jeg må betale reperasjonene selv - om feilen er en løs strømkontakt i PC-en og ikke adapteren.

Kan dette være riktig?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Har også feil med strømforsyningen til en Acer (5 mnd gammel). Leverte den inn til Elprice i dag. Maskinen skal til verkstedet deres for en sjekk. De ansatte i butikken antyder at jeg må betale reperasjonene selv - om feilen er en løs strømkontakt i PC-en og ikke adapteren.

Kan dette være riktig?

Hvis det er noe feil inne i datamaskinen, så går det på garanti og du skal ikke betale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...