Ratleto Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Da er Sigma 10-22mm kjøpt inn. Artige greier, og klarte ikke vente med testing til jeg kom hjem. Madammen dro meg med på shopping, så da ble det testing i butikken like godt. Btw, tror kanskje jpstoney var og inspiserte den nyåpnede butikken til Japan Photo i Trondheim idag. Hadde dessverre ikke tid til å evt hilse på. I alle fall, her er bildet. Det er noe overeksponert, det er rettet opp, osv osv, så jeg vet at det teknisk sett ikke er så altfor bra. Men funker ideen? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Morsomt bilde, kan du oppgi info. om det? Hvor er det ny JP butikk, forresten? RandiA Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 Morsomt bilde, kan du oppgi info. om det? Hvor er det ny JP butikk, forresten?RandiA Teknisk info: Canon EOS 30D Sigma 10-20mm F/4-5.6 EX DC HSM for Canon 10mm,1/30,f/4.0,ISO 800 Japan Photo har flyttet fra Jomfrugata til Munkegata, til der FotoVideo var før. FotoVideo utvidet like før de gikk konk, så det er store og fine lokaler. Unødvendig tilleggsinfo er at Telenor, dvs antakelig Relacom, koblet telefonen dems feil, sånn at det ikke gikk an å komme gjennom til dem idag. Ringte JP sentralt, og fikk avdelingssjefens mobiltelefonnummer. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Takk, sendte deg en PM RandiA Lenke til kommentar
kicks Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 synes ideen var litt morro, men det blir for rotete for meg å ta et slikt bilde på en dagligvarebutikk med alle varene til venstre. Synes også meieritorget banneren tar litt mye oppmerksomhet Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) synes ideen var litt morro, men det blir for rotete for meg å ta et slikt bilde på en dagligvarebutikk med alle varene til venstre. Synes også meieritorget banneren tar litt mye oppmerksomhet Ja, la litt for godt merke til banneren jeg også når jeg kom hjem. Noen som har forslag til hvordan bildet kan arrangeres på en bedre måte? Edit: Jeg tenkte at det måtte jo være noe liv der "resten av meg" skulle være, for at man ikke skal tro at jeg bare er redigert bort, eller noe. Men det finnes kanskje en bedre måte å gjøre det på. Endret 16. mai 2008 av Ratleto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå