Barry White Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Finnes dette? Har tenkt å kjøpe meg et XP2200 og et A7N8X Deluxe hovedkort. Tenkt å overklokke litt, men det bør ikke være så helvett til bråk! Finnes viften jeg leter etter? Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 en slk800 og en 80mm papst 26db`er er veldig bra og bråker ikke så veldig mye.. du får kjøpt det på www.microplex.no Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 joa...hvor mye koster en vifte da? Synes dette ble litt dyrt...har tenkt å kjøpe på en strømforsyning som kjøler også. Noen andre forslag eller er dette det billigste jeg får? Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 hei...er inne på "vifte" seksjonen på microplex.no nå....her ser jeg at antall RPM varierer veldig...har det veldig mye å si for kjølingen å ha maks RPM? for da øker støyen også kraftig! hva med 3000 RPM? gir det bra kjøling med SLK 800? Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 ja, det vil gi veldig bra kjøling. men som sagt, en 80mm paspst som kjører på 2600rpm og 26db vil gi veldig bra kjøling.. en jeg kjenner kjører det og han nærmer seg faretruende mine temperaturer, og jeg har vannkjøling.. Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 driver å snuser på Volcano 9 Cool, den virker bra, og billig Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Mixroplex har AX-7 til litt over 300 kroner. Kjøp så en 80mm som passer deg og du har noe som eier Volcano 9 Cool til de grader Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå