Postkassestativ Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Har en Vectra med en c20seh-motor. En gang i dag dro jeg bilen ut andre-gir og på ca 4500rpm dauet den helt ut i 2 sekunder og dro som vanlig etter det! Dette har skjedd kun en gang! Motorlampa lyste ikke. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2008 Nå har det skjedd 4 ganger til! Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Nå aner jeg ikke om det er forgasser eller er det innsprøytning på den bilen? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Du sliter fælt med Opelene dine Sjekk det elementære først, tennplugger, luftfilter osv. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2008 Det er innsprøytning! Lenke til kommentar
Waco Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 bensinfilter, plugger, kabler, rotor, fordeler osv osv Lenke til kommentar
Patience Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2008 Heldigvis er det ikke min bil det gjelder! Lenke til kommentar
terjemag Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Har du vakum på drivstofftanken? Kjenner noen med Opel som har hatt problemer med dette, og da fikk de problemer fjusking, spesielt under pådrag. Bilen "døde" visstnok ut flere ganger. Lykke til ihvertfall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå