MrClean Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 PC: Fujitsu Siemens Xi 1546 CPU: CoreDuo 2,0Ghz RAM: 2GB Skjermkort: Ati 1800x 256mb Opertativsystem: Windows XP sitter å prøver å få sett kamp via Tv2Sumo, kampen kjøres via windows media player(v.11 som jeg har). Det første problemet jeg har er at når jeg prøver å få sett kampen i fullskjerm så blir hele skjermen bare svart en stund, før den går tilbake til "vanlig" vindu, som også er svart en stund før bildet kommer tilbake. Har prøvd å endre innstillinger osv, men ingenting hjelper. Har innstallert SP3, men har hatt samme problemet med andre videoer tidligere også. Hva kan være feilen? Problem 2 er netttilgangen, nedlastingshastigheten min når jeg tester den ligger på rundt 3500kbs og streamer kampen i kun 600kbs får at jeg skal se kampen uten hakking. Men likevel hakker det usannsynlig ofte. Routeren min er av merket SpeedTouch, og jeg har sliter med at nettet detter ut mellom 5-10 ganger dagen i ca. 4min. Veldig irriterende at jeg f.eks ikke får sett en målsjangse pga. denne hakkingen. Hjelp? Takk på forhånd dere, håper noen har hatt samme problemer og/eller kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå