Åsmund Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 noen som vet hvor jeg kan finne winxp theme. den du hører på slutten av innstaleringa? trenger den til et skoleprosjekt. har prøvd å finne den i winmx. det eneste programmet som funker bak brannmuren vi har her. deadline i dag. tusen takk for rask hjelp. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 theme-XP her er det meste, men du trenger styleXp Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 det var kanskje litt uklart. jeg mente sangen. Lenke til kommentar
Sigurd57 Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 www.wincustomize.com Dette er en bra side, du må bare huske på og laste ned ett program det ser du hvilket så er det masse theme der. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 det var kanskje litt uklart. jeg mente sangen. På windows 2000 så ligger den i C:WINNTMedia I XP så ligger den vel i C:WindowsMedia Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 det var kanskje litt uklart. jeg mente sangen. Litt uklart?? LOL Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 nix den var ikke der. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 ligger jo kansje i win-xp touren? ligger den der så kan jeg få sett om jeg kan få tatt den opp hvis du ikke får til det selv. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 klarer det sikekrt selv. Er ikke HELT amatør. men det vet selvsagt ikke du. god ide foresten. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 øøøøø... hvor ligger touren? :-? Lenke til kommentar
unwill Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 klarer det sikekrt selv. Er ikke HELT amatør. men det vet selvsagt ikke du. god ide foresten. øøøøø... hvor ligger touren? :-? Jeg fant min her: C:WINDOWSHelpToursWindowsMediaPlayerAudioWav Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 filen heter title.wma tusen takk, den var det. Da har du sikra meg en ny 5+ kanskje! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå