dTd Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Hei! lurer veldig på å kjøpe meg en mp3 spiller om dagen, så kom jeg over Meizu m6 sl i prisguiden. denne ser nice ut i tilleg til at den har greie spesifikasjoner ut i fra hva jeg ser etter samt fin pris ;D men lurer da på om noen har noen erfaringer med denne? selv har jeg ikke hørt mye om Meizu før ;S og er da litt skeptisk... googlet litt etter reviews om spilleren og det var ikke veldig mange jeg fant, men det var et par raske søk da... har ikke veldig god tid i dag, så skal ta meg litt bedre tid i helga... men håper noen kan hjelpe meg med noen erfaringer eller linker til tester ol Endret 16. mai 2008 av ClaW64 Lenke til kommentar
Vostok.no Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Hei! lurer veldig på å kjøpe meg en mp3 spiller om dagen, så kom jeg over Meizu m6 sl i prisguiden. denne ser nice ut i tilleg til at den har greie spesifikasjoner ut i fra hva jeg ser etter samt fin pris ;D men lurer da på om noen har noen erfaringer med denne? selv har jeg ikke hørt mye om Meizu før ;S og er da litt skeptisk... googlet litt etter reviews om spilleren og det var ikke veldig mange jeg fant, men det var et par raske søk da... har ikke veldig god tid i dag, så skal ta meg litt bedre tid i helga... men håper noen kan hjelpe meg med noen erfaringer eller linker til tester ol Meizu er det mest kjente og største merket innen MP3-spillere i Kina. De er kjent for meget bra lydkvalitet. Du kan lese mer på forumet www.meizume.com . Der vil du se at det er et lite problem med enkelte mp3 filer, hvor det blir hakking på slutten av sangene. Ikke et stort problem, men jeg synes det er litt irriterende. Ikke sikker på om Meizu M3 har det problemet. Men uansett et bra kjøp fra en kinesisk produsent. Vi sendte spilleren til test hos Amobil.no for en stund siden, du kan lese testen her: http://www.amobil.no/artikler/meizu_m6/39276 Lenke til kommentar
dTd Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 aha. takk for tipsene noen flere som her erfaringer/tester av mp3 spilleren? Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Denne spelaren er super. Har sjølv 4gb-versjonen som eg kjøpte for ein månads tid siden, og det har vore ein fin oppleving til nå. Oppgraderte firmware raskt og lett, husk berre å vere nøye med å følgje punkta, eg gløymte eitt punkt og fekk noen problem som raskt blei fiksa opp i. Lydkvaliteten er veldig god, du kan tilpasse han lett med equalizeren, bass boost, treble boost og spatializer. Du har også mogligheit til å lage spelelister direkte på spelaren. Eg har ei speleliste med rask musikk som eg høyrer på når eg syklar. Du kan jo også ha bilete og film på han. Det følgjer med ein cd med eit program som konverterer filmar raskt og smertefritt sånn at dei passar til spelaren. Skjermen er stor nok til å tilfredsstille dei behov ein skulle ha med ein mp3-spelar. Han har sjølvsagt meir å by på, det er noen forskjellige spel på han og noen verktøy som kalkulator og stoppeklokke, og i innstillingane kan du blant anna tilpasse menyen. FM-tuneren er også grei å ha, og du kan ta opp frå radioen direkte på spelaren i forskjellig kvalitet. Sjølvsagt kan du også ta opp med den innebygde mikrofonen. Eg har også lasta ned eit theme frå http://meizume.com, som Einar linka til. Der har dei mange hygglege folk som gjerne hjelper deg og du kan få tak i themes for ein kvar smak. Du kan også få albumart med, det er litt tungvint fordi det må gjeras manuelt. Dei har lagt til funksjonen, men ikkje gjort det heilt skikkeleg. Så alt i alt er dette ein kjempegod spelar som gir deg mykje for pengane. Sjølv endte eg opp på denne etter å ha lese artiklar, sitt filmar og spurt meg fram. Blei 4gb fordi eg ikkje orka vente på at dei skulle få inn 8gb. Spelaren ser fin ut, meizume er eit kjempe community, han er liten og lett og gir ikkje minst god lyd, som er det viktigaste. Dette blei eit langt innlegg, men som du ser er eg berre fornøgd. Berre spør om du lurar på noe. Her er ein artikkel om M6, forgjengaren til M6SL: http://www.anythingbutipod.com/archives/20...ayer-review.php Endret 21. mai 2008 av Svinat Lenke til kommentar
dTd Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 jaja, jeg endte med sony a820 8 gig til slutt, får den i morgen håper jeg men angret litt nå som jeg så at du faktisk kunne legge inn små programmer/spill på denne men samma F egentlig, hadde sikkert ikke brukt de noen gang, akkurat som på mobilen ;p der har jeg msn, opera osv, bruker opera en sjelden gang, og noen få ganger spiller jeg et spill når jeg er på dass men det som avgjorde valget var egentlig medfølgende proppene på a820, for de skulle vist være veldig bra, og jeg orker ikke drive å drasse på et stort headsett så tror jeg blir fornøyd med den jeg men ellers takk for responsen =) Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Får håpe du blir fornøgd med kjøpet. Du kan ikkje legge inn program på Meizuen, det berre følgjer med noen. Ingen årsak når det gjeld responsen, vil gjerne få fram kor gode produkta frå Meizu er. Dei er litt ukjente i Noreg. Endret 22. mai 2008 av Svinat Lenke til kommentar
dTd Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 åja, leste litt fort og forstod det som at du kan legge inn egene programmer men men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå