Gå til innhold

Feilsendt eller forsinket pakke fra Komplett

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg bestilte denne PC-en http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10238 med litt andre deler den 11.mai og nå får jeg mail i posten av komplett at PC-en forventes på lager den 6 juni`?

Hva er dette for slags tull?

Jeg som har bestilt age of conan og håpet på at PC-en skulle nå frem!

Hva kan jeg gjøre for at PC-en kan komme tidligere? :(

Og når jeg ser på pakkesporing (varenummer på tollpost) så finner jeg ut:

Avsender: GARDEMOFRAKT AS OSLO

ULVENV 89A

NO 0581 OSLO

Mottaker: NTNU S. SÆLANDSVEI 4. GLØSHAUGEN

Ant.kolli Status Avdeling Tidspunkt

1 av 1 kolli Inn på terminal. OSLO 2008-03-05 17:36

1 av 1 kolli Sortert til port på terminal OSLO 2008-03-05 17:37

1 av 1 kolli Inn på utgående enhet. OSLO 2008-03-05 17:38

1 av 1 kolli Inn på terminal TRONDHEIM 2008-03-06 04:58

1 av 1 kolli Opplastet for utkjøring. TRONDHEIM 2008-03-06 14:17

1 av 1 kolli Levert mottaker. TRONDHEIM 2008-03-06 16:00

Dette er jo ikke i nærheten av min addresse? Kan dette være en glipp av tollpost/komplett?

Endret av Skagen
Tre-ords-regelen.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok :D

Men hvorfor får jeg mail om at PC-en ikke kommer på lager før 11 juni da?

Komplett Gamer i25 - Creative edition Forventet på lager 11.06.2008(Endret fra: 18.06.2008)

Og mottakeren? NTNU S. SÆLANDSVEI 4. GLØSHAUGEN

Endret av Gamer93
Lenke til kommentar

Pakkesporingen er fra mars i år, har du lagt merke til det? Er du sikker på at det er et sporingsnummer du har fått, i og med at de ikke får inn varene på en god stund?

Hvis det er et sporingsnummer du har fått, er det et som brukes om igjen, i og med at informasjonen som er registrert er fra MARS.

Er du forresten sikker på at det er Tollpost som frakter PC-en når du kommer så langt? Får ikke til å velge Tollpost når jeg legger PC-en i handlekurven på komplett.

Endret av Q-tip
Lenke til kommentar

Nei, det kan hende jeg ikke har fått noe sporingsnummer i det hele tatt siden varen ikke sendes før 6. juni... Men jeg har selfølgelig fått ordrenummer osv, kunne tenkt meg at dette var noe slags sporingsnummer?

Ja, det er tollpost globe som transporterer varen min.

Men...når jeg ringer inn på mandag, hva skal jeg si?

Lenke til kommentar

Ditt ordrenummer hos Komplett er laaaaaaaaaangt ifra det samme som ditt sporingsnummer hos tollpost. Det samme gjelder også for Posten.

Hvis du leser mailen, så ser du at Komplett sier de venter på deler til din maskin. Siden de venter på deler kan de selvsagt IKKE ha sendt maskinen din enda.

Lenke til kommentar

Her er mailen jeg fikk:

Komplett.no: Endringsbekreftelse *********

Vi informerer med dette om en endring av forventet leveringsdato på ordrenummer *********

Vår ref: Web

Betaling: Mastercard

Sendes med: Tollpost Stykkgods

Ordren er bestilt av:

Kunenr: ******

******** 13

7500

Stjørdal

Varer med endret leveringsdato: 1,00 STK Komplett Gamer i25 - Creative edition Forventet på lager 11.06.2008(Endret fra: 18.06.2008)

Endret av Gamer93
Lenke til kommentar

Regner med at de venter på deler så de kan ferdigstille PC-en. Da er det ingenting du kan gjøre for å få den raskere, annet enn å bestille en annen PC som er på lager.

Ellers kan du bare ta det med ro angående sporingen, du har ikke fått sporingsnummer, det at nummeret du gav til Tollpost gav et resultat er bare en snodig tilfeldighet.

Egentlig ser jeg ingen grunn til at du skal ringe til Komplett på grunn av dette, alt er i orden slik jeg ser det.

Lenke til kommentar

Tja...men jeg gidder ikke vente helt til 11 juni med ny PC.

Noen forslag til en PC i en lignende prisklasse? :)

Og, btw. Hvis jeg konfigurer PC-en med litt andre deler, tror dere at jeg slipper å vente så lenge da ?

Endret av Gamer93
Lenke til kommentar
Varer med endret leveringsdato: 1,00 STK Komplett Gamer i25 - Creative edition Forventet på lager 11.06.2008(Endret fra: 18.06.2008)

Korleis får du det til å bli 6.juni? Står jo at forventa lager er endra fra 18 til 11. juni.

Det virker uansett som at alt er som det skal vere, sikker på at du har forstått alt rett? :)

Lenke til kommentar
Tja...men jeg gidder ikke vente helt til 6 juni med ny PC.

Noen forslag til en PC i en lignende prisklasse? :)

Og, btw. Hvis jeg konfigurer PC-en med litt andre deler, tror dere at jeg slipper å vente så lenge da ?

Det kommer helt an på hva som gjør at ordren tar lang tid. Ta kontakt med Komplett på mandag så får du vite nøyaktig grunn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...