hifiking Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg har brukt hotspot-shield for å se oscar fra USA på en PC, men kan jeg ordne det slik at hele nettverket her hjemme gjemmer seg på samme måte? Skulle gjerne brukt de amerikanske tjenestene på xbox-live. Prøvde å sette opp hotspot shield på en pc og koble xboxen gjennom denne. Men da fikk jeg MTU error, og finner ingen måte å stille det på. Med xboxen rett i ruteren fungerer det fint, men da ser den at jeg har norsk ip. Noen råd? Lenke til kommentar
Largie Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Jeg har ikke brukt Hotspot-shield før, men i teorien prøver du å koble xboxen gjennom en VPN tilkobling. Hvis du bruker f.eks OpenVPN så lager den et nytt "nettverkskort" som du kan bruke ICS på. Ved å kable xboxen direkte på kortet som har aktivert ICS, burde det være mulig å koble til. Sjekk ICS oppsett her: http://support.microsoft.com/kb/306126 Det kan være begrensninger på den vpn-leverandøren du bruker som blokkerer visse porter. Har ikke prøvd dette ut selv, siden jeg ikke vil bli banna fra xbox-live Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå