foffle Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Jau. En kompis bestilte seg noe bredbånd over mobilnettet. Modemet ble levert med usb kabel. Jeg stapper i usb kabelen i ps'en, men den maser bare om ethernet porten.. Så.. Finnes det en kabel som er USB hunn i ene enden og ethernet i andre? Andre tips til hvordan jeg skal få dette opp og gå? Han har ikke pc i hus.. Heller ikke mulighet på fastlinje.. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Den kabelen du nevner eksisterer hvertfall ikke. PS3 må bruke ethernetkabel eller trådløst.. vet dessverre ikke om noen switcher eller modem som tar imot usb Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Du må koble modemet til PCen og PCen til PS3en med en ethernetkabel. Så må du gå inn på Nettverkskoblinger på PCen og sette opp delt nettverk på modemet. Sikkert dårlig forklart men det var i hvert fall slik jeg fikk det til å funke når jeg hadde USB-modem. Lenke til kommentar
foffle Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 Tenkte i de samme linjer selv.. Men som jeg skriver i første innlegget har han ikke pc... Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) kjipt å bo en plass der en ikke får adsl/bredbånd i 2008 Endret 16. mai 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 foffle skrev: Tenkte i de samme linjer selv.. Men som jeg skriver i første innlegget har han ikke pc... Å ja, søren! Jeg leste litt fort . Uten PC er det lite å gjøre. Kanskje det kan fikses hvis han installerer Linux på PS3en. Men det må andre svare på. Lenke til kommentar
StiSor Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Det enkleste her er vel å skaffe en trådløs router for 3G. Lenke til kommentar
foffle Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Nja.. Om det er 3G i bøgda er jeg noe usikker på. Jeg får ta en titt i de forskjellige nettsjappene og se hva jeg finner.. Fastlinje får man her.. Det er bare dårlig kapasitet på sentralen.. Jeg fikk siste plassen av Telehor i fjor, mohahaha Endret 16. mai 2008 av foffle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå