Gå til innhold

EA støtter nå også Nintendo

Anbefalte innlegg

er det bare jeg som blir frustrert av at det virker som om Electronic Arts blander seg inn OVER ALT for tida? xbox kommer de vel til å holde seg unna en god stund ennå, siden lillemyke er utgiver der, men hvem hadde vel trodd at de skulle henge seg opp i så mye som de har gjort til nå?

det er vel cirka et halvt år sida jeg synes jeg måtte gni meg litt i øya, da jeg var på et rutinebesøk i min nærmeste Spaceworld-butikk... jeg hadde ikke lagt merke til det før, men plutselig synes jeg det stod en slik en EA-kule på omtrent halvparten av alle coverene i hele butikken, og der var ingen begrensninger; det var på actionspill, strategispill, rollespill, barnespill og voksenspill, og altså også på flere playstation-spill... nå skal de i tillegg gi støtte til Nintendo-utgivelser... joda, bra(?) at flere titler får muligheten til å se dagens Nintendo-lys, men det virker jo bare som om EA gjør dette for å tjene mer og mer og mer og mer penger... uten at utgivelsene øker spesielt i kvalitet...

er det bare meg som tenker bakvendt, eller beveger EA seg sakte men sikkert i retning småmonopol på spillutgivelser?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Buhu!! EA ga ut Lionhead sin Black&White, det var jo ikke så spesielt dårlig. Men, ville foretrukket at noen andre enn EA hadde gitt det ut! EA med sine millioner av ubrukelige sportsspill!

Lenge leve IkkeNo, Blitz, Lionhead, SnackChips, StarCraft, strategispill!

Lenke til kommentar

deg kommer det aldri til å bli noe greie på JayHem. Generals, uff. Hehe.

Hmm, kan jeg få "låne" det av deg? Har jo ikke prøvd det og kan ikke slakte spillet før man i det hele tatt har tatt i det.

Jaja, jeg tok nå i det da. Littegrann.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...