Adinan Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Ja, det lurer jeg også på.. En enkel side.. vi kunne kopierer noen regler og ta med til eksamen - Adnan Lenke til kommentar
Margul Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 De som trenger å friske opp litt engelsk, gå inn her: http://www.manythings.org/fq/ Lenke til kommentar
Sheldon Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Men jeg lurer på om hvordan oppgaver vi skal ha i B-delen og C-delen.. Jeg tror de bare var som et eksempel, og at oppgaven blir å skrive en artikkel, novelle, fortelling eventyr etc hvor tid spiller en viktig rolle. Hvordan beskriver man sin læring av engelsk? Og alle de historiene som står i forberedelsen, hvordan skal det hjelpe meg? Som en inspirasjon, kanskje, men vi får ikke oppgaver direkte knyttet til f. eks. A Christmas Carol By Charles Dickens? Det var samme dealen på eksempel eksamen om broer. Vi fikk IKKE spørsmål om annet enn part 1. Lenke til kommentar
magys Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Men jeg lurer på om hvordan oppgaver vi skal ha i B-delen og C-delen.. Jeg tror de bare var som et eksempel, og at oppgaven blir å skrive en artikkel, novelle, fortelling eventyr etc hvor tid spiller en viktig rolle. Hvordan beskriver man sin læring av engelsk? Og alle de historiene som står i forberedelsen, hvordan skal det hjelpe meg? Som en inspirasjon, kanskje, men vi får ikke oppgaver direkte knyttet til f. eks. A Christmas Carol By Charles Dickens? Det var samme dealen på eksempel eksamen om broer. Vi fikk IKKE spørsmål om annet enn part 1. Fikk om hvem tekst man likte best (kunne velge mellome to som var på B og c) og hva den handlet om Lenke til kommentar
Sheldon Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Og hvorfor du valgte akkurat den, og hvordan du arbeidet med den... Blir nok det samme i år Lenke til kommentar
magys Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Og hvorfor du valgte akkurat den, og hvordan du arbeidet med den... Blir nok det samme i år Det var den du valgte i A om jeg ikke husker feil Lenke til kommentar
jeIIy Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 er det mulig å laste ned de pdf sidene? har prøvd å kopiere til word, men det blir så rotete. sida slitttttter Lenke til kommentar
Adinan Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Nå har jeg skjønt B-delen, men Part A der skal man velge 1 av alternativene og jeg valgte A2.. Hvordan blir spørsmål der? Lenke til kommentar
hbus Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Dere fordyper dere i bare ett av alternativene? Man får bare spørsmål fra den man har valgt? Viktig dette her folkens!! Lenke til kommentar
Elij Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) er det mulig å laste ned de pdf sidene? har prøvd å kopiere til word, men det blir så rotete. sida slitttttter Er mulig, ja. Trykk på den print ut-knappen. Så kommer det opp alternativ om å lagre PDF'en Endret 18. mai 2008 av Elij Lenke til kommentar
jeIIy Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 er det mulig å laste ned de pdf sidene? har prøvd å kopiere til word, men det blir så rotete. sida slitttttter Er mulig, ja. Trykk på den print ut-knappen. Så kommer det opp alternativ om å lagre PDF'en Takk, men nå kommer jeg ikke inn på sida mer Lenke til kommentar
thadon Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Kommer opp i engelsk jeg og, hater egentlig sånne oppgaver her. "Bridges" var en fæl oppgave, vil tro dette blir noe ala det Lenke til kommentar
Sheldon Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Tips, for en bedre karakter og imponer sensor: http://www.usingenglish.com/reference/idioms/ Lenke til kommentar
Elij Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 er det mulig å laste ned de pdf sidene? har prøvd å kopiere til word, men det blir så rotete. sida slitttttter Er mulig, ja. Trykk på den print ut-knappen. Så kommer det opp alternativ om å lagre PDF'en Takk, men nå kommer jeg ikke inn på sida mer Tror noen la ut noen av pdf'ene i en post noen sider tilbake, forhåpentligvis de du trenger Lenke til kommentar
Robols Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 Tips, for en bedre karakter og imponer sensor:http://www.usingenglish.com/reference/idioms/ Tusen hjertelig takk. Dette er noe jeg elsker Lenke til kommentar
Sheldon Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Noen som begynner å få noen notater? Hvis det i det heletatt er nødvendig da... hva er det å finne ut mer om? Klokkene? Noen som har valgt A1? Endret 18. mai 2008 av KOTOR FAN Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Har valgt A1. Driver å noterer litt notater nå. Vis jeg får gjort en del idag så skal jeg prøve å legge ut noen. Håper på at noen fler kommer til å legge ut etter forbredelsedagen i morgen..? Lenke til kommentar
Sheldon Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Gjør nok det hvis jeg får skrevet ned noe, er ikke helt sikker på hvilket alternativ jeg skal velge. Lenke til kommentar
magys Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Hva skal man ta notater om? mer info om klokkene for eks? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå