Rutland92 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Du trenger ikke å begrunne klagen. Det holder md; Jeg klager herved på eksamenskarakteren min. Mvh ....... Da sendes eksamen til en ny sensor for å vurderes på ny. Begrunnelse er kun nødvendig ved klage på standpunktskarakterer. Lenke til kommentar
moulie Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Tror vi alle kan klage på problemene med Udir.no. Læreren vår sa i alle fall at det var en god nok grunn. Trenger ikke vurderes av ny sensor hvis du har en god nok grunn til å klage. Du kan velge mellom revurdering eller klage med begrunnelse. Lenke til kommentar
TRW Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Men var det egentlig så mye problemer med udir.no. Var inne på siden nesten hele tiden i helgen, og den virket relativt brukbart for meg. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Drittprøve altså. Lignet akkurat på den prøven jeg hadde om "bridges". Satt rett ved hovedinngangen og fryste dritten ut av meg. Nå blir jeg syk Lenke til kommentar
TRW Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Det er vel ikke akkurat det helt store å sitte ved siden av en hovedinngang og fryse dritten ut av seg når man har en eksamen? Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jau, prøven var veldig lik Bridges, som var eksamenen i fjor. Følte det gjekk bra, eg valte 3E, artikkel om tid. Litt stort emne eg rota meg inn på, men eg føler det gjekk greitt. Fekk med mykje nyttig fakta som eg las om i går, og eg fekk ein fin avslutning. Eg la ikkje med kjelder, har ikkje fått beskjed om det og læraren eg spurte sa at eg ikkje skulle ha det med. Satsar på at eg får same karakter som eg får i standpunkt. Lenke til kommentar
TRW Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Har alle dere som har hatt engelsk eksamen i dag brukt PC, eller skrevet på ark? Lenke til kommentar
TRW Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Var det i det hele tatt noen som måtte skrive på ark under engelsk eksamen? Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Vi satt i en svett gymsal og skreiv på ark. Urettferdig at de fleste andre får skrive på pc. Lenke til kommentar
Noseferatu Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Ja, de fleste på skolen min måtte skrive for hånd. Jeg har skadet hånded min, så jeg viste en legeatest om at eg måtte skrive på pc. De andre som skrev på PC har vel for det meste dyseleksi, eller andre sykdomer som gjør at de ikke klarer å skrive for hånd. Jeg trodde det var slik at ALLE skulle skrive på pc i dag, men på min skole ble det ikke slikt i det hele tatt. Lenke til kommentar
NidhoggVik Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Skolen vår brant ned i påska, og vi fikk til og med en pc hveri, og vi har klasserom i brakker Lenke til kommentar
safags Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 tror at alle kan skrive på pc hvis man hvil. Trenger ikke lege attest. Snakke med læreren for lit siden og ordan opp i dette Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Faen i helvete, glemte kilder Og jeg skrev artikkel... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg skrev 8 sider. Task 1 på to sider, Task 2 på én side og Task 3 på fire sider. Den siste siden var kilder jeg brukte. Jeg skrev også at jeg så filmen Safety Last! og at jeg likte den. Lenke til kommentar
xmn Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 shit.. jeg skrev tre og en halv til sammen goo.. Gruer meg til muntlig Lenke til kommentar
Guitarman Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Faen i helvete, glemte kilder Og jeg skrev artikkel... :S det kan bli trekk :/ Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Det blir garantert trekk... og jeg som skulle sikre 6-ern Lenke til kommentar
Rutland92 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Skulle man ha kilder på skjønnliterær? Isåfall hvoran?xD Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Man trenger bare kilder hvis man har brukt fakta fra noe annet sted, noe jeg hadde big time. Kan bli tatt for fusk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå