Annalfabet Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 An foran vokaler, og a foran konsonanter, stemmer ikke det? An foran vokallyd. Viktig å huske på. Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Vokallyd? er det ikke foran en vokal a? By the way, I think we should start writing in english from now on to start our "practice", the more you practice, the better you get (: Endret 19. mai 2008 av Vietse Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Ahh I see, then how do I know that they sound like an vocal? Lenke til kommentar
VampyricWolf Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Ahh I see, then how do I know that they sound like an vocal? A vokal. I just woke up, and now i'm gonna eat some food, pack my stuff, and go to school Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Good luck everybody! To know if it's a vocal sound you have to imagine how you say the word. Example: A University (Junivørsiti), an hour(our) Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg har halveis feber, og aner ikke hva jeg skal skrive om Lenke til kommentar
Kristiin92 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Huff, har ikke peiling selv hva jeg skal skrive om : / Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Nå var det lite liv her. Hva er det dere har tenkt til å skrive om? Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hehe, hengte rundt her sist år under min eksamen (norsk). Var stress det, men fant fort ut at eksamen er langt bedre enn tentamen. Stort rom, ganske store pulter og bærbare PC-er . Lykke til folkens . Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Stort rom? Store pulter? Vi sitter i en svett lab der maskinene pleier å klikke hele tiden. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Et trangt datarom, klemt sammen med svette og strøtte klassekamerater du ikke kan utveksle ett ord med. Husk vann, og ikke minst: LYKKE TIL! Jeg drar nå. Planlegger å skrive en fortelling om at tiden eller klokkene stopper, eller noe i den duren. Kun hvis det er oppgaven selvsagt. Lenke til kommentar
NidhoggVik Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Nå er jeg ferdig! :D Tror ikke det gikk så bra egentlig. Får mellom 3 og 4 tror jeg. MEn jeg er førnøyd bare jeg ikke synker under 3 ;D Lenke til kommentar
Annalfabet Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Ferdig jeg også! Herlig. Tror egentlig det gikk veldig bra Håper på en 6'er, men jeg blir fornøyd så lenge karakteren ikke blir under 5 Lenke til kommentar
Jann!s Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Ferdig! Gikk ganske bra, men jeg skrev bare fire sider tilsammen, så jeg tviler på at jeg får over 4 Lenke til kommentar
linzycam92 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Ble ferdig kvart over 12 8D Skrev HOW I WORKED skrev DEN TEGNESERIEN ALTSÅ SAMMENDRAG skrev 3F SISTE OPPGAVE gikk ganske bra her, store pulter, stort rom, mye plass, bærbar pc, lite støy osv. eneste minus er at en sensor satt halv meter fra meg <_< ellers greit, og ja! en ting til! Måtte levere USB sticken min med SLAX og Linux på!!"!!!!"!!!"!"!!"!"!" hadde ikke peiling at vi også skulle levere den!!!! MDSFSFSDKIJDSFGRZJIG Lenke til kommentar
VampyricWolf Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Da var jeg ferdig. Jeg skrev om en gutt som alltid var sein, pågrunn av klokka si. Så prøvde han å stille på klokka, plutselig fant han en knapp bakpå den som han måtte bruke en nål for å treffe. Og når han trykka på knappen, kom en portal foran ham, og han kunne gå tilbake i tid å forandre ting Jeg skrev 4 sider, håper det holdt. Endret 20. mai 2008 av VampyricWolf Lenke til kommentar
Annalfabet Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg skrev også fire sider. Lenke til kommentar
olamonde Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) På 3A. Hva ville dette si: "A clear geographical and/or historical setting"? Endret 20. mai 2008 av olamonde Lenke til kommentar
OsloGutt_92 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 skrev også 3A, glemte fuckings "fengende overskrift"... retarded meg... Anyhow, tok ikke den "a clear geographical and /or historical setting". hva faen betyr det?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå