Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Tanker rundt Engelsk eksamen 2008 - Time


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okei. Da vil jeg bare takke for alt sammen. Mye som er veldig bra her, og som jeg håper på å kunne få bruk for i morgen. Etter hva jeg har skjønt har dere fått god bruk for tråden, det er bra :) Da ønsker jeg bare lykke til i morgen.

 

- Robin

Endret av Jompa.
Lenke til kommentar
If anyone has any notes/other stuffs that are specific about the three alternatives on part A, could those persons be so kind and post them here, or some ideas for some stories(skjønnlitterær) that might be good to write about when writing about time.(I always use hours thinking out good story on the exam, and I would love to decrease that time and rather use it on writing!)

 

This thread has been very helpful for me :)

 

Good luck to everyone on the final exam tomorrow!

 

Mr.Petter

 

I could give you an idea to an history but i fear, that I would give up mine own then. Anyway write about something were short amount of time i relevant (If an novel), or something were time don't seem to go (Novel), Jumping in time and space (Action history/Novel). Thoose are well some of my best ideas. Anyhow Good luck (I don't need it I'm an pro) and I hope you get at least an strong 4.

 

Thanks for the tip :) this WILL come in handy!

 

Reason for edit: changed hamdy into handy and changed it into this.

Endret av Mr_Petter
Lenke til kommentar
I could give you an idea to an history but i fear, that I would give up mine own then. Anyway write about something were short amount of time i relevant (If an novel), or something were time don't seem to go (Novel), Jumping in time and space (Action history/Novel). Thoose are well some of my best ideas. Anyhow Good luck (I don't need it I'm an pro) and I hope you get at least an strong 4.

Herregud, gutt! Du kan ikke si at du er pro når du ikke kan forskjellen på an og a!

Lenke til kommentar
An foran vokaler, og a foran konsonanter, stemmer ikke det?

 

ja ganske sikker på det ;)

Ta med lærerboka også står masse grammatikk der ;)

 

Sånn ser sekken min uten mat og drikke:

 

-Alle udir sidene

-engelsk regelbok

-engelsk lærebok

-engelsk - norsk ordbok

-notatark

 

Lykke til folkens :)

Endret av greveen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...