magys Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 I'm going to bring some cola, candy, bread and water. One idea to the big story is, "What does time mean to you" Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) I'll stick with my coke. As in Coca Cola Endret 19. mai 2008 av nils2911 Lenke til kommentar
Ihasabucket Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) what time means to you" and what should i write here? Endret 19. mai 2008 av Diskutereren Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Dere burde ikke ta med søtsaker, brus o.l Det gjør bare hele dritten verre. Ta med heller brødmat, varmmat, salat eller noe.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Ikke ta med søtsaker, man blir bare ukonsentrert og slapp ! Can you stop time ? Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Ok, I think I shall bring a salad (bought on ICA, if they have early tomorrow), icetea and some candy correct spelled ? Lenke til kommentar
Robols Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Okei. Da vil jeg bare takke for alt sammen. Mye som er veldig bra her, og som jeg håper på å kunne få bruk for i morgen. Etter hva jeg har skjønt har dere fått god bruk for tråden, det er bra Da ønsker jeg bare lykke til i morgen. - Robin Endret 19. mai 2008 av Jompa. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Er litt misunnelig på dere som kom opp i engelsk, kom selv opp i matte, shit happens. Gjør deres beste å stå på ! Lenke til kommentar
Ihasabucket Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 skulle gjerne hatt noen flere ideer om hav jeg skal skrive om på den lange teksten. Lenke til kommentar
Mr_Petter Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) If anyone has any notes/other stuffs that are specific about the three alternatives on part A, could those persons be so kind and post them here, or some ideas for some stories(skjønnlitterær) that might be good to write about when writing about time.(I always use hours thinking out good story on the exam, and I would love to decrease that time and rather use it on writing!) This thread has been very helpful for me Good luck to everyone on the final exam tomorrow! Mr.Petter I could give you an idea to an history but i fear, that I would give up mine own then. Anyway write about something were short amount of time i relevant (If an novel), or something were time don't seem to go (Novel), Jumping in time and space (Action history/Novel). Thoose are well some of my best ideas. Anyhow Good luck (I don't need it I'm an pro) and I hope you get at least an strong 4. Thanks for the tip this WILL come in handy! Reason for edit: changed hamdy into handy and changed it into this. Endret 19. mai 2008 av Mr_Petter Lenke til kommentar
OsloGutt_92 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 i wILz birng me COla & SNUZ! i Iz not CARZY! Lenke til kommentar
safags Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 kan noen bekrefte om elektroniske ordbøker som Clue og Ultralingua er eksamens godkjente? eller om man kan bruke de på eksamen på godt norsk? Lenke til kommentar
OsloGutt_92 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Men lykke til i morra folka, konse og ta det rolig. plenty av tid til få en bra besvarelse Lenke til kommentar
NidhoggVik Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Nå er det natta her. Lykke til i morgen alle sammen! Kom gjerne innom seinere og frotell hva slags karakter dere har fått God natt! ;D Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 I could give you an idea to an history but i fear, that I would give up mine own then. Anyway write about something were short amount of time i relevant (If an novel), or something were time don't seem to go (Novel), Jumping in time and space (Action history/Novel). Thoose are well some of my best ideas. Anyhow Good luck (I don't need it I'm an pro) and I hope you get at least an strong 4. Herregud, gutt! Du kan ikke si at du er pro når du ikke kan forskjellen på an og a! Lenke til kommentar
dandy Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 An foran vokaler, og a foran konsonanter, stemmer ikke det? Lenke til kommentar
safags Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) An foran vokaler, og a foran konsonanter, stemmer ikke det? ja ganske sikker på det Ta med lærerboka også står masse grammatikk der Sånn ser sekken min uten mat og drikke: -Alle udir sidene -engelsk regelbok -engelsk lærebok -engelsk - norsk ordbok -notatark Lykke til folkens Endret 19. mai 2008 av greveen Lenke til kommentar
Essem Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 An foran vokaler, og a foran konsonanter, stemmer ikke det? Nei, an foran vokallyd, a foran konsonantlyd Lenke til kommentar
System32 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 kan noen bekrefte om elektroniske ordbøker som Clue og Ultralingua er eksamens godkjente? eller om man kan bruke de på eksamen på godt norsk? Ja! Clue er lov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå