Sheldon Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Å herregud hvor mange det er som leser denne tråden nå O.O Lenke til kommentar
Generic Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Vi fikk beskjed om at den ikke skal det. Samme her. Ikkje nokke notatark skal innleverast Lenke til kommentar
Robols Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Ja. Tråden kommer opp når man søker på google. Det er også postet link til tråden HER(I kommentarer). Men det er jo kjempe flott Endret 19. mai 2008 av Jompa. Lenke til kommentar
Jann!s Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Ja, ca alle tiendeklassinger i landet som kom opp i engelsk Dette var en genial tråd, og har hjulpet meg mye i forberedelsene, så creds til Jompa. Lenke til kommentar
Sheldon Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 La oss få det beste 10. klasse snitter ever Lenke til kommentar
Robols Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 Vi fikk beskjed om at den ikke skal det. Samme her. Ikkje nokke notatark skal innleverast Om noen skal være i tvil, så er det jo bare å spørre på skolen. Skal selv gjøre det Ja, ca alle tiendeklassinger i landet som kom opp i engelsk Dette var en genial tråd, og har hjulpet meg mye i forberedelsene, så creds til Jompa. Tusen takk. Har hjulpet meg veldig mye også. Håper den har hjulpet alle andre også Lenke til kommentar
Sheldon Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Noen som har noen notater om A1 som er litt utdypende om flere temaer? Jeg har bare noe direkte avskrift fra wikipedia og litt forskjellig... Og hva har Safety Last! om tid å gjøre (bortsett fra at han henger fra en klokke) Endret 19. mai 2008 av KOTOR FAN Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Skal vi se: - Har skrevet ut to A4-sider med idioms (skriftstørrelse 9, for å få plass til flest mulig) - Har lest gjennom alt på udir-siden - Har printa ut alt fra udir-siden - Har fått en engelsk regelbok - Har funnet frem ei ordbok som er tjukkere en bibelen... ... Var det noe mer da, tro? Lenke til kommentar
chcococo Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 tror nok sikkert det blir noe sånn som; "write two paragraphs about some of the famous clocks you have read about" og helt sikkert noe om åssen du har jobbet; "How did you work?", og da har jeg noen "fine" svar her; I worked with the section on … This was a good/bad choice because… , eller I worked with this section in various ways. I … (da kan du bare føye på ting som; skim read a text quickly first, look up the dictionary, consult the teacher, explore on the web).. Håper dere fikk noe godt ut av dette, og jeg ønsker dere alle masse lykke til i morgen ;D Tvi-tvi* Jeg regner med at jeg velger 3, hvor jeg fordyper meg spesiel i den Chanel filmen. Kan sikkert skrive om hvor viktig hvert sekund er i "The fashion industry," såvell som resten av samfunnet, ellers tror jeg oppgavene vil bli ganskle like som de var i årets eksempeloppgaver. Det er vel lurt å kikke på de. Hvilken Chanel film er det dere snakker om? Sitter å leser igjennom eksamensheftet Time, men finner ingen film.. Du finner den i part a, under del 3. Den er basert rundt Chanel Number 5, med Nicole Kidman. Ååja.. Fant den nå Lenke til kommentar
Jann!s Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg sitter og leser engelske tekster og noterer ord jeg ikke kan. Hvilken karakter tror dere at dere får da? Jeg tror jeg får 4-5. Lenke til kommentar
chcococo Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 husk at alle hjelpemidler nå er tillat(I hvert fall i oslo), så da er det bare å ta med seg trillebårer med tekster og regler Noen som har noen notater om A1 som er litt utdypende om flere temaer?Jeg har bare noe direkte avskrift fra wikipedia og litt forskjellig... Og hva har Safety Last! om tid å gjøre (bortsett fra at han henger fra en klokke) Lenke til kommentar
Sheldon Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 5-6... mest sannsylig 5... spørs hvordan fantasien er i morgen... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Ikke ta med trillebår, da blir dere sittende og bla hele tiden. Lenke til kommentar
Robols Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg har med/gjort følgende: Lest og forstått tekstene på Udir-sidene. 5 sider med idioms. Gamle engelsktentamner (Slik at jeg kan få riktig på feila jeg har fått tidligere). Ordbok. Utskrift av alt på Udir-sidene. Notatark som er tatt fra vennelige personer her på forumet. Tror det var alt. Skal se om jeg kan finne noe regelbok Lenke til kommentar
karbi Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Har noen et kort sammendrag om "de berømte klokkene" vi har lest om? Hvis det er på engelsk er det flott! Endret 19. mai 2008 av karbi Lenke til kommentar
magys Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg har med/gjort følgende:Lest og forstått tekstene på Udir-sidene. 5 sider med idioms. Gamle engelsktentamner (Slik at jeg kan få riktig på feila jeg har fått tidligere). Ordbok. Utskrift av alt på Udir-sidene. Notatark som er tatt fra vennelige personer her på forumet. Tror det var alt. Skal se om jeg kan finne noe regelbok ganske likt som meg. spesielt med å ta med gamle tentamner Lenke til kommentar
Sheldon Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Noen som har et godt svar på: "What does time mean to you?" Lenke til kommentar
hbus Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Noen som har et godt svar på:"What does time mean to you?" Start med "Time is a valuable thing" eller no Endret 19. mai 2008 av hbus Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Noen som har en god liste med nyttige engelske ord? Gjerne der det også står hva ordene betyr på norsk. Lenke til kommentar
chcococo Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 To me time means passing the moments I'm building my future based on... Jeg har med/gjort følgende:Lest og forstått tekstene på Udir-sidene. 5 sider med idioms. Gamle engelsktentamner (Slik at jeg kan få riktig på feila jeg har fått tidligere). Ordbok. Utskrift av alt på Udir-sidene. Notatark som er tatt fra vennelige personer her på forumet. Tror det var alt. Skal se om jeg kan finne noe regelbok ganske likt som meg. spesielt med å ta med gamle tentamner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå