Gjest Slettet+971234 Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 ^ Overskriften sier det meste.... Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Jeg har et Kg7 kort.. bestilt meg et nytt nå da.. men tror det skal gå.. hadde bare siden til abit vært oppe så hadde det vel stått der Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 tviler på det, støtter bare t-bred opp til 2000+. Lenke til kommentar
atco Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 I følge info fra b.l.a amdmb.com forumet så skal en xp2400 gå greit (testet av en med KG-7) med de seneste biosene..8S og oppover...... Jeg har bestillt en CPU, som jeg får til uken, og skal komme tilbake med info om det funker på KG-7 Lite'n min, ok? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Jeg har et Kg7 kort.. bestilt meg et nytt nå da.. men tror det skal gå.. hadde bare siden til abit vært oppe så hadde det vel stått der http://fae.abit.com.tw/eng/download/bios/kg7.htm Gleder meg til å lese om at du fikk det til eller ikke? For i følge bios så er det ikke støtte for en så store cpu. Lenke til kommentar
atco Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Da kan jeg bekrefte at XP2400 går som ei kule på mitt KG-7(Lite) kort Bruker BIOS 8S, og kjører nå helt stabilt @2220Mhz (går sikkert høyere..) Multiplier "Above 13", 148Fsb, 1,85V, Alpha8045 med en moderat Pabstvifte....CPU46/52C....... Ikke alltid HK produsentene forteller deg allt.................. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Japp, er ikke alltid det stemmer. Men det kan være at de mener at komponentene ikke klarer så høy cpu på det hovedkortet, da tenker eg på varme utviklingen. Men så kan det og være at de vil at du heller skal kjøper et nytt hovedkort. Men er det stablilt, så trenger du ikke bry deg om at det ikke har offesielt støtte for så store cpu. Lenke til kommentar
atco Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Men er det stablilt, så trenger du ikke bry deg om at det ikke har offesielt støtte for så store cpu. Jeg har ikke vært bekymret et sekund jeg....... :wink: Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 I følge www.aceshardware.com så skal alle kort som støtter Tbred støtte samtlige CPU'er med Tbred og Barton kjerne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå