Birkin Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hurra! Da er hovedgrunnen til at jeg har lyst på Xbox eliminert Ser ut som du får skaffe deg xbox siden nok en gang har 2k bekreftet att Bioshock er og forblir en PC/360 eksklusiv tittel. Den saken her har mange paraleller til at MGS4 vill komme til 360 noe som ikke kommer til å skje Eller ikke.. Da er det bare å vente på MGS4 til xbox 360. MGS4 til 360 ble pretty much skutt i været når Sony Erikson mobiler ble med. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Veldig overraskende, dette hadde jeg rett og slett ikke trodd. Men det virker jo som om det er hold i ryktene denne gangen. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Passer meg veldig godt Takk for info. Hva slags oppløsning vil dette kjøre? hmm..Er det ikke slik at Bioshock har 2 forskjellige slutt alternativer, ettersom du velger å Redde the little sisters, eller gjøre slutt på dem? Hvordan vil da en oppfølger bli ? Dette vet jeg ingenting om, da jeg ikke har spilt mer enn demoen på X360. Og spoilers kan med fordel legges i [ skjul ] [ /skjul ] =) Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Ikke overraskende, mitt Bioshock cover sier ingenting om "360 Exclusive". Ofte er såkallte eksklusive titler bare tidseksklusive også. Uansett så kommer det jo 1 år etterpå, omtrent som Lost Planet. Vil heller ha et lovende spill på release enn å måtte vente et år, men det er bare meg. Hadde MGS4 dukket opp på X360 ett år senere hadde nok en del av luften i ballongen gått ut for min del. Er ikke BioShock 2 også bekreftet? Kanskje det kommer på PS3 samtidig som 360/PC om dette selger bra. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Bioshock 2 er bekreftet ja, og vi får da håpe det kommer samtidig som pc/360.. ikke 12måneder etter som bioshock 1, om vi i det hele tatt ser snurten av det. Bedre enn ingenting.. men ja.. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Da har det omsider også blitt bekreftet av en representant fra 2K gjennom IGN, så da er det vel 100% sikkert: "We can officially confirm that BioShock is in development for the PlayStation 3," a representative for 2K Games told IGN this morning. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Nice, gleder meg til dette! Spillte aldri noe særlig System Shock 1 og 2, men jeg forgudet Thief I og II, og Deus Ex. Ser frem til denne spirituelle oppfølgeren til noen av Looking Glass Studios mest geniale spill. Og cyber/steampunk generellt er jo kult. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Ikke overraskende, mitt Bioshock cover sier ingenting om "360 Exclusive". Det er vel fordi det alltid har vært ment å komme til PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå