Closed Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Gode nyheter for PS3 Eiere. Jeg som har Bioshock til 360. Så er Bioshock et "mesterverk" Bioshock vill komme til PS3 i September. Anbefales på det sterkeste å få kjøpt spille til PS3. Boston (eCanadaNow) - Reports state that Bioshock is finally set to hit the Sony PS3 this coming September. The latest issue of Electronic Gaming Monthly (EGM) along with other sources have stated that the PS3 version of Bioshock will release this coming September. The PS3 version of Bioshock wil include all of the previously released downloadable content, as well as improved visuals over the Xbox 360 and PC version. PS3 owners have been clamoring for Bioshock on their next-gen console ever since it launched on the Xbox 360, and it appears it is finally ready to happen. Get Ready For Bioshock On PS3 This September Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Bioshock er rundet for lengst her i gården, så blir neppe kjøp fra meg til PS3, dessuten syntes jeg ikke spillet var så bra som folk skal ha det til. Lenke til kommentar
ChickenMan Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Hurra! Da er hovedgrunnen til at jeg har lyst på Xbox eliminert Lenke til kommentar
master_al Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Bra det kommer, men de fleste som har begge konsollene har nok enten fullført det på Xbox 360 eller Pc. Men flott at det ihvertfall kommer. Kan jo hende jeg kjøper det for å spille gjennom det på PS3. Vi får se Endret 16. mai 2008 av master_al Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Passer meg veldig godt Takk for info. Hva slags oppløsning vil dette kjøre? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Bioshock var årets spill for meg i 2007, bedre enn cod4, episode 2 og alt annet! Synest stemningen var helt fantastisk, så dette er gode nyheter, selv om jeg ikke kommer til å kjøpe det siden jeg har det på pc MEN la opp håpe bioshock2 kommer til ps3 samtidig som xbox360 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Hmm har det til Pc (Steam). Spilte ganske så langt, men orket ikke avslutte det. Lite engasjerende historie og lite som fristet meg til å fortsette videre. Mon tro om jeg gidder å fullføre det om jeg kjøper det til ps3.. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) historien var jo RÅ! hmf.. vet ikke hvorfor, men sånn 60-tallsgreier fenger meg bare noe voldsomt.. spes mafia-settings.. Har ikke spillt et så fengende FPS siden Deus EX Endret 16. mai 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Bioshock er vel en av de få grunnene til at jeg kunne tenkt meg en 360. Trolig den største grunnen også. Dette blir med andre ord tatt imot med åpne armer. Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!! uhm..... JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Kanskje jeg kjøpe denne, men da blir det importering fra utlandet til en billig pris. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Fantastisk spill. Bra historie. Og burde sjekkes ut av alle PS3 eiere. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Hmm har det til Pc (Steam). Spilte ganske så langt, men orket ikke avslutte det. Lite engasjerende historie og lite som fristet meg til å fortsette videre. Mon tro om jeg gidder å fullføre det om jeg kjøper det til ps3.. Samme her i grunn. Selv om jeg likte historien, miljøene, fargene og ideen om denne utopiske undervannsbyen der alt gikk til helvete, ble det litt lite engasjerende å løpe fram og tilbake i disse klaustrofobiske omgivelsene. Men det som gjorde at jeg til slutt la spillet på hylla var disse forbanna automatene som man hele tiden måtte innom for å mekke sammen nye evner/våpen og greier. De ble bare et stor irritasjonsmoment. Men muligheten er alltid til stede for at jeg plukker opp PS3-versjonen når den kommer. Jeg liker tross alt bedre å spille på konsoll kontra PC. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Ja, tror opplevelsen blir hakket bedre om jeg spiller på 46" tv med surround lyd med ps3 kontrolleren i hånden. I stedet for med mus og tastatur på en 22" skjerm og headsett. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Kjøpte også spillet til pc.. ble ikke så fasinert som alle reviews skal ha det til. Gikk noen få timer før jeg gikk lei og la det fra meg. Så det blir nok ikke noe nyinnkjøpt til ps3 på meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Ja, anbefaler alle som vurderer å kjøpe spillet å teste ut demoen først, og selv om den overbeviser deg bør du tenke gjennom det en gang til. Demoen og de gode omtalene overbeviste meg til kjøp, i dag anser jeg det som et bomkjøp. I mine øyner er Bioshock noe av det mest overvurderte spillet de siste 7-8 årene... Og det er ikke noe jeg sier etter et fåtalls timer med spillet, jeg fullførte det hele faktisk, for å se om det ble bedre... Endret 16. mai 2008 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Bra du tipser, men jeg syns demoen var faktisk veldig bra, i forhold til spillet. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Historien i spillet er fantastisk, selvfølgelig tatt i betraktning at du faktisk må engasjere deg litt for den. Og du må heller ikke glemme at det er verken en bok eller en film det er snakk om her, men ett spill, og til spill og være er historien knall! Gameplay-wise kan det virke litt platt når man skjønner at det å dø ikke straffer deg i det hele tatt. Man starter rett og slett i nærmeste "kammer", med full helse og ammo, og kan fortsette nøyaktig der du slapp. Fiendene har tilogmed like mye liv som de hadde da du døde. Dette er med på å ødelegge illusjonen om at Rapture er ett farlig og uforutsigbart sted. Grafikken til spillet er rett og slett nydelig! Stilen, årstallet og det tekniske skinner igjennom overalt, og det er så gjennomført som fy! Da det har vært i utvikling lenger til PS3 og den får en grafisk ansiktsløftning vil jo dette bety at det vil se enda mer fantastisk ut. Alt i alt er dette på topp tre listen min over spill i 2007. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå