Boralis Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Det kan til tider gå hårdt for seg på fuglebrettet: Har i dette tilfellet valgt å legge ut 3 bilder siden jeg mener de hører sammen for å dekke hendelsen. Endret 16. mai 2008 av Snekker`n Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Oh snap. Ikke langt unan øet det der nei. Bildene er tatt på riktig tidspiunkt, tror de hadde passet fint inn i en serie. Lenke til kommentar
Corona Radiata Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Oi, vært heldig der bildene beskrev historien godt! Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Her er historien så sterk at den totalt overskygger svakhetene i bildet. Jeg fikk en vond følelse i magen da jeg så det siste bildet. Selv om det er fuglebilder, så rørte de ved noe i meg. Dette er hverdagsdramatikk på sitt beste. Flott fanget! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Huff det der så ikek godt ut... Håper du ikke finner den død om et par dager, hodeskader hos fugler bruker ofte å få fatale slutter, men nå er det jo vår, lettere å skaffe seg mat. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Oi, det var litt av en serie...flott...men grusomt på samme tid RandiA Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 Takk for tilbakemeldinger,skal følge med på foringsplassen å se om den dukker opp igjen,med det såret skulle den være grei å spore. Når det gjelder svakheter i bildene,ja da tar jeg ikke det så tungt her fordi en får ikke mye tid på å tenke på sånt når en slik situasjon som dette oppstår. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Ikke mye svakheter i den der...kunne vært en fin serie for den Pinse-oppgaven vi hadde det der. Sørgelig hvor stygt såret den ser ut på siste bildet...fugle/dyreverdenen kan være hard også ja. RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå