Siege Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Hei, for dere som har prøvd Windows Vista vet dere sikkert at Vista har en genial volum kontroll. Det som er tingen er at jeg har veldig lyst på denne funksjonen på Windows XP. Er det noen her som vet om ett par programmer som har denne funksjonen? PS. Jeg har prøvd IndieVolum og det utrolig dårlig programm. Takk for alle svar. Lenke til kommentar
Largie Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 dessverre er IndieVolume det eneste alternativet som kan ligne. Vista har totalt skrivd om lyd-apien, derfor har man mulighet til slik lydstyring. At IndieVolume har klart det, er jo faktisk litt kult Lenke til kommentar
Siege Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 Ok, synd at IndieVolum er SKAMM dårlig Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Hvis du mener det "volumet" jeg tror du mener. Så kan du jo laste ned programmet Dispart (Brukes til og redusere o.l volumet i windows xp) (Eller mente du volum=Lyd? Endret 19. mai 2008 av viking665 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå