Skyax Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Har et stort problem! Får ofte opp på pcen " Ingen internettskael koblet til" (Eller noe i den duren:P) Så logges jeg hele tiden av MSN.. Det er ikke levrandøren eller routeren, fordi jeg har tråløs også i hjemmet, fra samme router, å det virker perfekt! Takker for svar:) Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Dårlig kabel? Løse ledninger inni en av pluggene? Dårlig kontakt inni nettverkskortet? Feil på nettverkskortet? Har du prøvd med en annen kabel? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Ta den obligatoriske nettverksdriver-updaten du. Endret 16. mai 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2008 Hvor finner jeg den? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Du søker ganske enkelt etter (nye) drivere til nettverkskortet ditt. Det finner du på produsenten sine sider. Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 Produsenten jah... :S Hvor finner jeg ut hva jeg har? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Hvis kabelen er koblet til det intergrerte nettverkskortet i hovedkortet, trenger du jo bare finne ut hvilket hovedkort du har. EDIT: Men du kan jo prøve å "reparere tilkobling". Bare høyreklikk på det aktuelle nettverkstilkoblingsikonet og vel "reparer". Endret 18. mai 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 NVIDIA nforce networking controller Er det rett? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Ja. En annen måte å gjøre det på er å: Start --> Kjør --> Skriv inn: CMD --> Trykk enter ---> Skiv inn: ipconfig /release --> Trykk enter --> Skriv inn: ipconfig /renew --> Trykk enter. Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 Åh! virker ikke! Finner heller ingen drivere:S takk for hjelpen Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Har fått ny kabel, og driver... Ingenting virker :S Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Har fått ny kabel, og driver... Ingenting virker :S Ja, da er det vel bare selve nettverkskort-hardware'n igjen, da .. Hvis dette dreier seg om et nettverksinterface integrert på et hovedkort, har du plass til å sette inn et separat nettverkskort i en PCI-slot? Eventuelt bruke et USB-til-RJ45 adapter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå