-Just-Me- Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Har nettopp kjøpt meg gta 4 på ps3.. Har hørt at det går an å ta taxi..men hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 hold inne L1 til du ser at taxien bremser, åså når du går bort holder du inne Trekant for å gå inn i bilen (uten å stjele den ) Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 hold inne L1 til du ser at taxien bremser, åså når du går bort holder du inne Trekant for å gå inn i bilen (uten å stjele den ) hehe, takk for svar så fort Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Sneakydecoy Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Det er ikke nødvendig og trykke L1. Bare hold inne trekant, så vil Niko kaste ut eventuelle passasjerer. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Husk du må holde inne "gå inn i bil" knappen (Y på X360). Trykker du bare kaster han ut feil person, dvs sjåføren i stede. Fordelen med taxi fremfor å kjøre selv, vel, sier seg selv. Et lett trykk på knappen og du er fremme. Hvorfor hadde ikke San Andreas et slikt system. Lenke til kommentar
mamama Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 En annen fordel er at det tar mindre tid i spillet. Når jeg skal møte noen og har dårlig tid tar jeg alltid taxi fremfor å kjøre selv. Lenke til kommentar
Sneakydecoy Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Også må man jo tenke på miljøet. Eller kanskje ikke.. Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Jepp, taxi er genialt. For øvrig lønner det seg å ringe Roman og høre om han har noen biler tilgjengelig i stedet for å ta en gul. Det er gratis for alle ved navn Belic! Forresten, noen som veit om det finnes et telefonnummer for å få en gul taxi kjørt til deg? Ikke bestandig det er noen tilgjengelig. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Roman-taxi har eg kun tatt ein gang når det var blåst for andre bilar. Er stort sett alltid gule taxier i nærleiken. Dessutan er sjåføren når du ryngjer Roman alltid forbanna, er det fordi du får gratis skyss? Har brukt meir og meir taxi etter kvart som eg kom vidare. Veldig kjekk når ein har avtale med nokon og er langt unna utan kjapp bil. Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Han sjåføren i Roman sine taxier er jo helt konge. Om du hører etter på hva Roman sier om ham når du bestiller taxier, så ser du fort bløffen til han sjåføren. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Gidder aldri å høre på sjåførene, jeg trøkker A og blir ferdig med det Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Har faktisk tatt taxi fra den ene enden av byen til den andre et par ganger bare for å se på hele turen med 'outside' view der du ser taxien fra fugleperspektiv. Moro Men stort sett bare skipper jeg da. Endret 16. mai 2008 av Nonsens Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 har over 400 miles i taxi nå Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Taxi er konge, det øker innlevelsa min. Jeg er en som liker det realistisk, og å stjele en ny bil hele tiden gjør at jeg ramler ut litt. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Taxi er det beste med GTA IV og man slipper å stjele biler hele tiden. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Det er dyrt når man nesten ikke har penger. Da pleier jeg enten stjele en bil eller ringe Roman. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Har alltid cash. Ligger rundt 12 000, gjør et oppdrag og bruker opp det jeg tjener på ammo. En ond sirkel. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Jeg er bare 11-12% ut i spillet og har tjent tilsammen 2500$ eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå