gorpium Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Mener vel det samme som personen over - litt sterkere kontraster/fargemetning og litt oppskarpning kan gjøre susen. Det første eksempelbilde ditt er en smule høyrestilt, men det trenger nødvendigvis ikke være så gale. Det åpner opp for et videre perspektiv over området rundt hytten. Utenom det plaget det meg at båten er utbrent - kanskje recovery hadde hjulpet litt, eller demping av highlights. Ellers må jeg si at det bilde av helikopteret med kameraet monter var sneisent. Skulle likt å ha sett det i aksjon. Endret 3. august 2008 av gorpium Lenke til kommentar
mr_skutle Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Det første eksempelbilde ditt er en smule høyrestilt, men det trenger nødvendigvis ikke være så gale. Det åpner opp for et videre perspektiv over området rundt hytten. Utenom det plaget det meg at båten er utbrent - kanskje recovery hadde hjulpet litt, eller demping av highlights. Ja det er litt høyrestillt pga. at eieren ville ha med neset til venstre, ikke noen annen grunn. Ellers så har jeg også irritert meg over at båten ble utbrent, sånt ser en ikke før en er kommet hjem... Helikopteret i seg selv er ganske rått også ja. Hvis du søker på "Maxi Joker 2" i youtube så finner du helikopteret i sving. Det virker faktisk enda større i virkeligheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå