el_krapyl Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Har et ganske betydelig problem her. Hver gang jeg går inn i en jumpgate for å reise til et annet system, rebooter maskinen min. Jumpholes fungerer helt fint, merkelig nok. Har kommet meg videre ved at av og til rekker spillet å autosave før den rebooter. Noen sa på et annet forum at jeg måtte skaffe mer kjøling til skjermkortet, fordi fargene i hoppet ble for mye for kortet, men en jeg kjenner har samme kort, men ikke det problemet. Har jo også prøvd å redusere detail når jeg skal hoppe, men det hjelper ikke heller. Hadde vært hyggelig om noen kunne hjelpe! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 jeg vet ikke hva slags spill det er men det virker som at du bør ta og reinstallere spillet kanjse...men ditt skjermkort kan ha problemer selv om en annen ikke har det. Lenke til kommentar
el_krapyl Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 Har allerede reinstallert. Jeg har til og med reboota Men om noen har hatt samme problemet, eller kan tenke seg til hva det kan være, hadde det vært greit med en annen mening. Skal prøve å spille med åpent kabinett, for å se om det hjelper noe.. Det reduserer tempen litt, så hvis det er kjølinga som er problemet, kan det hende det fungerer. Hvis ikke skal jeg prøve å skaffe nye drivere til kortet. Men om noen andre har noen mening hadde det hjulpet! Og takk for svar forresten :> Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Har dette spille kommi ut? Hvis det priat kopiert så er det kansje feilen Lenke til kommentar
Game Over Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 eg hadde samme problemet men det var med simcity4 da måtte eg reinstallere win xp og da virket spillet med engang. Tror det var noen drivere i xp som var problemet Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Ja det er det jeg lurer på også om du kan ha driver problemer. Det ville vært smart å oppgradere disse hvis du ikke alt har gjort det. En annen ting er å installere Direct X 9 hvis du ikke heller har gjort dette. Lenke til kommentar
el_krapyl Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2003 Nix, folkens. Fant ut av det på freelancer forumet, det eneste man trengte å gjøre var å skru av 3D-lyd. Veldig underlige greier, men det virka fint. Nå har jeg spilt meg vanvittig lei på Freelancer, som er et spill man definitivt ikke kan spille mer enn en gang, og når man er ferdig med historien er det ekstremt kjedelig å spille videre. Artig så lenge historien pågår og det ennå er noe å jobbe seg oppover mot, men når historien tar slutt (noe som tar 3-4 dager med "casual playing") er det rett og slett ikke gøy lenger. Gleder meg heller til X2: The threat kommer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå