swarmling Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg har drøssevis av jern i ilden og derfor stor gjeld - har kjøpt utstyr til alskens kreative aktiviteter - slike at jeg ikke har råd til nytt fotoapparat, noe jeg sårt trenger til å kunne begynne å lage barnebok. Jeg har laget ei demobok i full fart som kan sees her: http://swarmling.net/r/bok.htm og som det er lett å se, må jeg ha nytt kamera før jeg kan begynne å lage min første ordentlige bok. Hele boka er altså laget i full fart uten særlig hensyn til annet enn å vise fram selve figurene, så absolutt alle elementer skal forbedres betraktelig til neste bok. Har søkt på A-fondet og venter utålmodig på svar, men jeg bør nok søke flere steder. Det er mange fond, men ikke så mange som passer og søknadsfristene er for langt unna i tid. Det som hadde vært best var om jeg kunne ha fått begynt i sommer spesielt med tanke på at jeg gjerne vil ha med barn i bøkene og det er mye enklere å få det til å passe når de har sommerferie. Er det noen som vet om noen fond/støtteordninger som ikke søknadsfristen nettopp har gått ut på? Og kanskje noen har erfaring med hvor store muligheter det er til å få støtte på disse eventuelle fondene? Og hvor lang behandlingstid det er og slikt? Lenke til kommentar
swarmling Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 jaja, skjønner jo at folk ikke vil avsløre hvor de får støtte, men det er sikkert nok til oss alle Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Har du hørt om frifond og trafo.no? Må sikkert være innenfor en viss aldersgruppe, tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå