Gå til innhold

A+ Twin Engine spørsmål

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer bare på om en liten ting.

Jeg har tenkt til å gå til innkjøp til et APLUS Twin Engine kabinett.

Har hørt mye bra om dette, om det er noen som har dette kabinettet eller har erfaringer med det: Har det ståvfiltere forran og på side fiftene?

Hvis dere ikke syntes dette kabinettet egner seg til gaming så vil jeg gjerne høre andre forslag og tips til bedre kabinetter (=

Takk til posetive tilbakemeldinger :)

Endret av RF
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dama har et sånt kabinett, kjøpt demobrukt ifra Komplett.no.

Kabinettet er vel såvidt greit det, er støvfilter på side vifta. På vifta forran er det ikke filter. Vifta foran hjelper heller lite da det kun er noen små hull fra der vifta står til harddiskene, noe som gjør denne viftas enorme potensiale ganske borkasta.

Det går heller ikke noe luftstrøm på sidene i kabinettet fra den store vifta forran, noe som man skulle tro ut ifra bildet..

Og du må være forsikig med gitteret forran, kommer du litt for hardt borti det bøyer det seg og vifta subber borti det, har brukt mangfoldige timer på rette ut dette for damen :p Tilslutt klipte jeg bort deler av gitteret, nyttesløst og rette opp igjen til slutt :p

Ellers er det faktisk veldig god kjøling pga sidevifta. Og så er det ganske tungt, så noe LAN kabinett er det vel kanskje ikke ;) Med mindre du ser på det som en treningsøkt...? :p

Kanskje litt vanskelig og skaffe 25 mm vifter hvis disse trenger og byttes engang i framtida.. Viftestyring er det ihvertfall.

Ellers er det veldig greit kabinett :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...