PENGERiLOMMA Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Hei Driver å lager en blogg, og så skal jeg skrive en post om hvordan en kan spare penger på hudpleie. Noen som har noen gode tips? Tenker på billige og bra produkter, billige nettbutikker som selger hudpleie osv Endret 16. mai 2008 av PENGERiLOMMA Lenke til kommentar
Vralteladden Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Du bør kanskje ha en oversikt over hvordan butikkene er på service, rask forsendelse og sånn også. Finnes jo alt ganske mange sider om hva som er billigst, osv. Jeg har i alle fall bestillt ting fra de billigste butikkene, også har det tatt langt tid, dårlig service, osv. slik at jeg like gjerne hadde ønsket jeg hadde kjøpt det et dyrere sted. Naturligvis ikke alltid sånn, men likevel.. Endret 16. mai 2008 av Vralteladden Lenke til kommentar
Homme Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Flere moteblader tilbyr leserne prøver på diverse produkter, og genrelt testprodukter er som regel ganske enkelt å få tak i enten gratis eller for noen kr. Lenke til kommentar
PENGERiLOMMA Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 Er det noen nettsider en kan få tilsendt gratisprøver fra? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hei Driver å lager en blogg, og så skal jeg skrive en post om hvordan en kan spare penger på hudpleie. Noen som har noen gode tips? Tenker på billige og bra produkter, billige nettbutikker som selger hudpleie osv Det viktigste innen hudpleie for menn er å ha en god såpe. Fuktighetskremer er vel og bra, men de setter bare prikken over i'en. Såpe derimot, som er helt spesialtilpasset din type hud gjør at den ser mye bedre ut enn hvis du bruker såpestykke. Og spar for all del penga på barberingsskum fra parfymeprodusenter som Clarins og Biotherm. Det er Gilette som fant opp barberhøvelen og barberskummet, og deres store flasker til 60-70 kroner er aller best. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Fysj! Skummet til gilette er jo helt horribelt Fins bedre og/eller billigere alternativ. Flere typer gel er veldig dryge i bruk, samt mye bedre. Barbering er forøvrig en del av hudpleie som man kan spare litt på, husk at skånsom barbering er viktig for god hud i de berørte områdene, og da er det vanskelig å slå barberblad til 12$ for 100: http://encure.com/storepage/blades.htm - samtidig som de er bedre for huden med rett type høvel. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Fysj! Skummet til gilette er jo helt horribelt Fins bedre og/eller billigere alternativ. Flere typer gel er veldig dryge i bruk, samt mye bedre. Barbering er forøvrig en del av hudpleie som man kan spare litt på, husk at skånsom barbering er viktig for god hud i de berørte områdene, og da er det vanskelig å slå barberblad til 12$ for 100: http://encure.com/storepage/blades.htm - samtidig som de er bedre for huden med rett type høvel. Der holder jeg alle titalls millioner av faste forbrukere imot det du sier. Ingenting slår gilette. Det er takket være dem at du i det hele tatt barberer deg med høvel og skum. Skummet til Gilette er minemalistisk, det holder seg til de absolutt mest nødvendige ingredientsene, istedenfor å skryte på seg at det inneholder plankton fra Kina og spermen til en énhjørning. Barberskum er bare en spesialbehandlet sammensettning av olje og vann, primært. Det skal ikke gjøre mer enn å fukte skjegget, uten at fukten renner av. I form av skum gjør det at høvelen glir lettere. Lenke til kommentar
Vralteladden Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Fysj! Skummet til gilette er jo helt horribelt Fins bedre og/eller billigere alternativ. Flere typer gel er veldig dryge i bruk, samt mye bedre. Barbering er forøvrig en del av hudpleie som man kan spare litt på, husk at skånsom barbering er viktig for god hud i de berørte områdene, og da er det vanskelig å slå barberblad til 12$ for 100: http://encure.com/storepage/blades.htm - samtidig som de er bedre for huden med rett type høvel. Der holder jeg alle titalls millioner av faste forbrukere imot det du sier. Ingenting slår gilette. Det er takket være dem at du i det hele tatt barberer deg med høvel og skum. Skummet til Gilette er minemalistisk, det holder seg til de absolutt mest nødvendige ingredientsene, istedenfor å skryte på seg at det inneholder plankton fra Kina og spermen til en énhjørning. Barberskum er bare en spesialbehandlet sammensettning av olje og vann, primært. Det skal ikke gjøre mer enn å fukte skjegget, uten at fukten renner av. I form av skum gjør det at høvelen glir lettere. Er det kødd? Skjønte ikke helt det med såpen i forrige post, og nå dette? Grunnen til at alle bruker Gillette er at de fleste ikke er klar over at det finnes alternativer. Hadde Gilllette holdt seg til DE-høvler hadde jeg vært fornøyd, men Fusion og alt det der er bare overdrevet. Kun for å tjene mer penger. Skum fra boks inneholder forresten masse kjemikalier. Kan ikke akkurat kalles minimalistisk, og billigprodusenter er ofte verre til å bruke "sporingsingredienser" enn dyrere produkter. Klart at noe billig kan være bra og noe dyrt kan være dårlig, men generellt holder jeg meg unna de billigste tingene. Endret 20. mai 2008 av Vralteladden Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Fysj! Skummet til gilette er jo helt horribelt Fins bedre og/eller billigere alternativ. Flere typer gel er veldig dryge i bruk, samt mye bedre. Barbering er forøvrig en del av hudpleie som man kan spare litt på, husk at skånsom barbering er viktig for god hud i de berørte områdene, og da er det vanskelig å slå barberblad til 12$ for 100: http://encure.com/storepage/blades.htm - samtidig som de er bedre for huden med rett type høvel. Der holder jeg alle titalls millioner av faste forbrukere imot det du sier. Ingenting slår gilette. Det er takket være dem at du i det hele tatt barberer deg med høvel og skum. Skummet til Gilette er minemalistisk, det holder seg til de absolutt mest nødvendige ingredientsene, istedenfor å skryte på seg at det inneholder plankton fra Kina og spermen til en énhjørning. Barberskum er bare en spesialbehandlet sammensettning av olje og vann, primært. Det skal ikke gjøre mer enn å fukte skjegget, uten at fukten renner av. I form av skum gjør det at høvelen glir lettere. Er det kødd? Skjønte ikke helt det med såpen i forrige post, og nå dette? Grunnen til at alle bruker Gillette er at de fleste ikke er klar over at det finnes alternativer. Hadde Gilllette holdt seg til DE-høvler hadde jeg vært fornøyd, men Fusion og alt det der er bare overdrevet. Kun for å tjene mer penger. Skum fra boks inneholder forresten masse kjemikalier. Kan ikke akkurat kalles minimalistisk, og billigprodusenter er ofte verre til å bruke "sporingsingredienser" enn dyrere produkter. Klart at noe billig kan være bra og noe dyrt kan være dårlig, men generellt holder jeg meg unna de billigste tingene. Fusion kødd? Tåpelig Jeg har brukt Gilette siden Mach2, og fem blader er klart best. Jeg snakker ut av erfaring her. Jeg har prøvd barberskummet til Clarins, Biotherm, LAB serien, Antonio, Zinc/Zihr, Lancome og Shizeido.Pluss flere av de dårlige hudpleieseriene til parfymeprodusentene. Gilette > alt. Når det gjelder de andre pleieproduktene til Gilette så er de ikke like bra. Men Fusion gel (den orange flaska) som jeg bruker nå er bedre. Den er bedre av følgende grunner: 1. Skummet holder best. Det svinner ikke bort av litt vann, og det tørker ikke opp hvis du bruker god tid på å barbere deg. 2. Det gir mest for penga. 3. Den har en konsistens som omgir skjeggstubbene helt ypperlig. Resultatet dette gir er at høvelen "finner" skjegget lettere. Så du slipper å dra flere strøk. 4.Gilette har ti ganger bedre reklamer enn de femi mote-pregede reklamene til overnevnte produsenter. Raske biler, visuelle effekter, eksplosjoner. Way to go Endret 20. mai 2008 av Ramius Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Tråden stenges, med grunnlag i retningslinjenes punkt 7. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg