Jimmy Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Er det noe som vet åssen jeg kan finne ut åssen hk jeg har.. prossesoren har tatt kvelden så jeg må skaffe meg nye :-? takk på forhånd Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 1. Har du en merke-PC? (IBM, HP etc) Da blir det verre. 2. Navnet på hovedkortet står trykket på hovedkortet, både merket og modellnavnet, e.g ASUS og A7M266. 3. Kjør programmet Sisoft Sandra eller lignende, det rapporterer hva slags hovedkort du har. Du vet vel noe om maskinen din? Vet du CPU typen, så er det jo muligheter til å finne ut hva du skal ha nytt. Hvordan vet du egentlig at det er CPU som er gåen? Det kan godt hende det er noe annet som er galt. Lenke til kommentar
svennand Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 sisoft kan nå bli littegrann vanskelig, iamed at cpu'en er gåen Se etter om det står noe på hovedkortet. Er det merkepc du har så gå inn på produsentsiden og søk etter din modell... modelnr er for eksempel Compaq presario 1030 eller lignende.... Ellers lykke til Lenke til kommentar
Jimmy Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 det er en "rec" pc. Vifta streika og det kom et stygt belegg på prossesoren. takk for svara Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 AIDA 32 vet alt, til og med skonummeret ditt Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 AIDA 32 vet alt, til og med skonummeret ditt men desverre vet det ikke hvordan man får i gang en PC uten en CPU... Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Du må enkelt og greit lete rundt på selve kortet etter noe som kan være et modelnummer og / eller en produsent. Send det du finner inn i www.google.com og se hva som kommer ut. Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Typebetegnelsen på hovedkortet (ikke fabrikkmerke) pleier å stå mellom PCI-soklene. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Ring til Rec og spør, verre er det ikke Kanskje du får tilbake på garantien om den lever Ellers står det som oftest på hjemmesidene dems, kan hende du må titte på de engelske Lenke til kommentar
Jimmy Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå