iks95 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Kompisen min hadde tenkt til å legge inn to kort, når han skulle sette inn koden, trur du jammen ikke at koden var borte! Jeg har sett kortene selv, så ikke tro han bare vrøvler. Hvordan er dette mulig?! og har det skjedd med noen før? Lenke til kommentar
robertbu Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Kompisen min hadde tenkt til å legge inn to kort, når han skulle sette inn koden, trur du jammen ikke at koden var borte!Jeg har sett kortene selv, så ikke tro han bare vrøvler. Hvordan er dette mulig?! og har det skjedd med noen før? Hvar det vanlige kort? Lenke til kommentar
iks95 Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 Kompisen min hadde tenkt til å legge inn to kort, når han skulle sette inn koden, trur du jammen ikke at koden var borte!Jeg har sett kortene selv, så ikke tro han bare vrøvler. Hvordan er dette mulig?! og har det skjedd med noen før? Hvar det vanlige kort? ja, to viking kort i vanlig Lenke til kommentar
diamantkort Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Det skjedde med meg når jeg skulle legge inn Alexander Aas i diamant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg