rumpejuice Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Hei! Jeg fikk vite i dag at jeg kom opp i matte, skriftlig examen. Etter som jeg har forstått det, kan vi ha med hva vi vil, untatt noe som har med komunikasjon å gjøre. Du kan ta med en trailer med leksikon om du vil. Jeg skal ha med min egen regelbok, en regelbok jeg skal mekke for examen og lærebokøne i matte. Da er spørsmålet mitt: Noen som vet om en måte å utnytte dette, ved å ta med en bok med regler, printe ut sider med regler eller lignenge. Anyone? Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Har samme problemet som deg. Kom også opp i matte. Jeg går i 10. klasse. Leter etter en bok/nettside med regler og formler til matte. Skal følge med i denne tråden. Endret 16. mai 2008 av Narrie Lenke til kommentar
rumpejuice Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 Sikkert mange andre som også har samme problem. Legg et innlegg her, slik tråden blir bumpet/populær Lenke til kommentar
cobaye Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 videregående eller ungsomsskolen? Du vet det går ann å kjøpe de blå heftene på bokhandelen? De har også noen blanke sider du kan skriv på. Det er det som er tillatt på eksamen. I tillegg fikk jeg ha med to ark med notater jeg skrev etter jeg hadde fått forberedelsesheftet. Dette er 2mx. Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 www.matematikk.net er en veldig god nettside som jeg bruker hver gang før tentamen. Lenke til kommentar
cobaye Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Du burde skaffe en liten bok med ruter. Så skriver du ned regler for hvert kapittel i boka, med eksempler. Det r fint å ha eksempler å se på slik at man ikke blir helt blank. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 examen det skrives eksamen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå