TRS Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 äyy.... jeg bare lurer på en eller to ting. Jeg skal flashe bios på hovedkortet mitt hvis det finnes en opdatering(MSI KT3 Ultra-C versjon osv skal jeg sjekke senere) jeg vet hvordan jeg flasher den eventuelle biosen (AMI bios) men jeg vet ikke hvordan jeg tar backup av den gamle :oops: så hvordan gjør jeg det? Og etter en eventuell BIOS flash, må jeg reinstallere og slikt noe som om jeg hadde et nytt hovedkort? Lenke til kommentar
Peter pan Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 gå til msi.com.tw og last ned Bios live update, så går det lett (du har backup av den gamle automatisk) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 jeg vet hvordan jeg flasher den eventuelle biosen (AMI bios) men jeg vet ikke hvordan jeg tar backup av den gamle :oops: så hvordan gjør jeg det? Og etter en eventuell BIOS flash, må jeg reinstallere og slikt noe som om jeg hadde et nytt hovedkort? Er ei stund siden jeg har flashet BIOS, men så vidt som jeg vet så skal du få opp et alternativ om å lagre den gammle BIOS-versionen som du har fra før. Så du trenger vel så vidt jeg vet å finne 2 FDD Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Og etter en eventuell BIOS flash, må jeg reinstallere og slikt noe som om jeg hadde et nytt hovedkort? Nei, det er ikke nødvendig. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 ok takker for svar jeg har live update også, men er egentlig litt usikker på dette siden jeg har chello er jo ikke kjent for og være den mest stabile tilkoblingen akkurat...... menmen, jeg finner ut av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå